Wikia

GTA Wiki

Jazz Nation Radio 108.5

6611stron na
tej wiki
Dyskusja0
STACJA RADIOWA
Jazz Nation Radio 108.5
Jazz Nation Radio 108.5 (logo).png
W grach
GTA IV
Gatunek muzyki klasyczny jazz
DJ Roy Haynes

Jazz Nation Radio 108.5 - stacja radiowa w Grand Theft Auto IV nadająca klasyczny jazz. Prowadzi ją muzyk jazzowy Roy Haynes. JNR 108.5 wraz ze stacją Fusion FM są pierwszymi pełno-jazzowymi stacjami w serii gier Grand Theft Auto. W Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony stacje Jazz Nation Radio 108.5, Fusion FM i The Journey, zostają zastąpione przez jedną stację, Self-Actualization FM.

Lista utworówEdytuj

  • Count Basie - "April in Paris" (1955)
  • Chet Baker - "Let's Get Lost" (1964)
  • John Coltrane - "Giant Steps" (1960)
  • Art Blakey & The Jazz Messengers - "Moanin' " (1958)
  • Miles Davis - "Move" (1958)
  • Charlie Parker - "Night and Day" (1957)
  • Roy Haynes - "Snap Crackle" (1962)
  • Sonny Rollins - "St. Thomas" (1956)
  • Dizzy Gillespie - "Whisper Not (Big Band)" (1957)
  • Duke Ellington - "Take The 'A' Train" (1941)

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli włączymy tę stację radiową w obecności: Jimmy'ego Pegorino, Phila Bella lub Raya Boccino w samochodzie, oni skomentują lub odpowiedzą ci pozytywnie, co może oznaczać że to ich ulubiona stacja (podobnie dzieje się w przypadku Fusion FM).
  • Plik "American.gxt" w dodatku The Lost and Damned zawiera nazwę utworu "Fine and Mellow". Utwór ten napisała Billie Holiday w roku 1939. Może to oznaczać, że piosenka ta była planowana, a wraz z nią powrót Jazz Nation Radio w Episodes from Liberty City.
  • Billboard reklamowy stacji JNR 108.5 zawiera hasło "The end of the dial" - "Koniec pasma", co nie jest prawdą, ponieważ istnieje stacja o wyższej częstotliwości - K109 The Studio.

Więcej od Wikii

Losowa wiki