Fandom

GTA Wiki

James De Santa

6723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
James De Santa
James (V).jpg
Występuje w
GTA V
Aka Jimmy, Jizzle, Jim, Jimbo, J-dog
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1992
Dom Rezydencja w Rockford Hills, Los Santos
Narodowość Amerykanin
Rodzina Amanda De Santa (matka),
Michael De Santa (ojciec),
Tracey De Santa (siostra)
Związki Franklin Clinton, Simeon Yetarian, Trevor Philips, Ahron Ward
Pojazdy Whippet, żółty BeeJay XL[1]
Głos Danny Tamberelli

James „Jimmy” De Santa (dawniej James Townley) – postać występująca w Grand Theft Auto V.

Syn Michaela i Amandy, brat Tracey. Ma kiepskie relacje z ojcem, którego nie szanuje i obwinia za własne błędy i porażki. Prowadzi luzacki styl życia, popala marihuanę. Ojciec chciałby aby był z jajami tak jak on, ale nie za bardzo mu to wychodzi, dlatego też to Franklin pomaga Michaelowi w robocie, o którym mówi że to jest syn, o którym zawsze marzył. Pod koniec gry, Jim godzi się z ojcem i wspólnie Amandą i Tracey wracają do domu Michaela. Chłopak obiecuje ojcu, że przestanie brać narkotyki, weźmie się w garść i znajdzie pracę.

Ciekawostki Edytuj

  • Głosu użyczył mu Danny Tamberelli, którego Jimmy bardzo przypomina swoim wyglądem.
  • Wiele osób uważało, że głosu Jimmy'emu użyczył Jonah Hill.
  • Gdy jako Trevor za pierwszym razem zaprosimy go na spotkanie wyzna nam, że czasami chce by to Trevor był jego ojcem, a nie Michael.
  • Podczas jednego ze spotkań towarzyskich z Trevorem możemy się dowiedzieć, że Jimmy podczas wydarzeń z 2004 roku miał 12 lat.
  • Jest jedyną postacią, z którą towarzysko mogą się spotkać wszyscy protagoniści.
  • Jego adres e-mail to jimmy@eyefind.info.
  • Grając jako Franklin możliwe jest pójście z Jimmym do klubu ze striptizem lub napić się alkoholu; w przypadku Michaela i Trevora taka możliwość nie istnieje.
  • Jeśli zabijemy go rakietnicą kiedy gra, to jego pad i słuchawki będą unosić się w powietrzu.

Przypisy

  1. Od misji Franklin i Lamar do misji Komplikacje.

Więcej w Fandom

Losowa wiki