Wikia

GTA Wiki

Jacob Hughes

Dyskusja0
5442strony na
tej wiki
Gwiazda (1)
POSTAĆ
Jacob Hughes
Jacob Hughes (IV)
Występuje w
GTA IV
Aka Little Jacob
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1982, Jamajka
Dom 1006 Dillon Street, Schottler, Broker, Liberty City
Narodowość Jamajczyk
Związki Niko Bellic, Roman Bellic, Elizabeta Torres, United Liberty Paper, Kenny Petrovic, Badman
Pojazdy Virgo, Vigero, Emperor, Huntley Sport
Biznes handel bronią i narkotykami, Homebrew Café
Głos Coolie Ranx
Jacob Hughes (IV - art)

Artwork

"Little" Jacob Hughes – postać występująca w Grand Theft Auto IV.

Jacob jest jamajskim handlarzem broni, jednym z wielu współpracowników Niko. Jest dobrym znajomym Romana Bellica. Po osiągnięciu odpowiedniego poziomu przyjaźni, Niko ma możliwość kupowania u niego broni w dowolnym punkcie miasta. Oprócz tego, Jacob posiada własny bar i można go znaleźć w bazie policyjnej.

Niko poznaje go w czasie jednej z prac dorywczych u Romana. Później razem wiele przeżyli m.in. strzelaninę z ludźmi Dimitriego Rascalova na zachodzie Broker. Potem Jacob pomaga szukając Jimmy'ego Pegorino (w przypadku wybrania opcji Zemsta) lub Dimitriego Rascalova (w przypadku wyboru opcji Układ).

Jego przyjaźń jest odblokowana po misji Shadow. Jest dostępny w godzinach 13:00 - 4:00. Lubi jedzenie w Cluckin' Bell i picie w Club Liberty. Poza tym lubi też grę w rzutki i w bilard, chodzić na pokazy i do klubu ze striptizem. Ma skłonność do palenia marihuany oraz imprezowania, przez co ma problemy z pełną koncentracją. Nie ufa każdemu, ale za swoich kumpli jest gotów nadstawić karku. Ma nietypowy akcent oraz nieco kaleczy angielszczyznę.

Jest jedną z niewielu postaci w grze, które są naprawdę pozytywnie nastawione do Niko, nawet jeśli ten bardzo zaniedbuje ich wspólną przyjaźń. W wielu sytuacjach był bardzo pomocny i pełen poświęcenia dla protagonisty i Romana.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jacob jeżdżąc na motorze ma założony wojskowy kask, zamiast kasku motocyklowego.
  • W misji Mr. & Mrs. Bellic (zemsta) Jacob mówi poprawnie po angielsku, nie jak we wszystkich pozostałych misjach.

Więcej od Wikii

Losowa wiki