Fandom

GTA Wiki

It Was an Accident!

6794strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
It Was an Accident!
It Was an Accident! (4).jpg
Jeden z celów — Bilovski — wysadza się w powietrze
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD).gif Zaibatsu
Lokalizacja zielona budka u dołu w Chemists,
Industrial, Anywhere City
Cel pozbycie się trzech członków wrogich gangów
Nagroda $40 000
Wymagania respekt +1 dla gangu Zaibatsu
Niezaliczenie przedwczesna śmierć któregoś z celów,
zniszczenie limuzyny lub załadowanego Hot Dog Vana,
śmierć któregoś z kontaktów z Zaibatsu

It Was an Accident! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Tym razem, naszym zadaniem jest pozbycie się trzech ważnych członków wrogich gangów, posługując się bardzo nietypowymi technikami. Aby pozbyć się pierwszego celu (część 1), potrzebna nam będzie "Specjalna Paczka", znajdująca się na ogrodzonym placyku na terenie Krishny. Aby się do niej dostać, wjeżdżamy na plac od północy i wchodzimy w alejkę na wschodzie. Tam, po skrzynce przeskakujemy na taśmociąg, zeskakujemy na ziemię, zdejmujemy obydwu strażników, bierzemy paczkę i wychodzimy po skrzynkach na zachodzie. Skradzioną paczkę mamy dostarczyć celowi - niejakiemu Bilovskiemu. Podchodzimy do niego i cofamy się; po chwili wysadzi się w powietrze. Do kolejnej (drugiej) części zadania potrzebny będzie Hot Dog Van - nie jest trudny do znalezienia, wiele ich jeździ po drogach. Za kierownicą jednego z nich jedziemy na parking w Escobar, gdzie członek Zaibatsu załaduje nam do niego zatrute hot-dogi. Gdy wysiądzie z pojazdu, kierujemy się na terytorium Krishny. Cel wsiądzie do Hot Dog Vana, po chwili wysiądzie i zginie, otruty hot-dogami. Aby pozbyć się trzeciego celu (część 3, zamykająca misję), będziemy musieli spotkać się z członkiem Zaibatsu. Jest on na dachu budynku, dostaniemy się do niego, używając schodów. Dostaniemy od niego kontroler, służący do zdalnego sterowania limuzyną Rosjan. Kierujemy nią na ich teren, podjeżdżamy do wyznaczonego Bulwarka i czekamy, aż wsiądą do niego Rosjanie. Będziemy musieli zawieść w pułapkę; do grupki członków Krishny, czekających w wyznaczonym miejscu. Gdy Bulwark Rosjan zostanie zniszczony, i my będziemy musieli zniszczyć swój pojazd - najprawdopodobniej limuzyna zostanie jednak zniszczona w eksplozji Bulwarka.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji i Rooftop Rescue!, występuje limuzyna stretch, którą możemy pokierować i jeździła po drogach okręgu Residential. Poza tymi dwoma przypadkami, nie ma tej limuzyny na drogach okręgu Industrial.

Więcej w Fandom

Losowa wiki