Fandom

GTA Wiki

It's War

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
It's War
(pol. Wojna)
It's War (9).jpg
Johnny i towarzysze walczą z Angels of Death
Gra Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Dla Billy Grey (TLaD - HUD).gif Billy Grey
Lokalizacja Siedziba The Lost MC w Acter, Alderney, Liberty City
Cel pomoc napadniętym członkom The Lost
Nagroda $750
Wymagania Angels in America
Odblokowuje Action/Reaction
Niezaliczenie śmierć Billy'ego lub Briana, zniszczenie motocykla Johnny'ego, Billy'ego lub Briana, porzucenie motocykla Johnny'ego

It's War – misja w The Lost and Damned, trzecia dla Billy'ego Greya.

Solucja Edytuj

W siedzibie gangu, Billy rozmawia z pewnym człowiekiem o imieniu Dave, który w dzień jest prawnikiem, a w nocy - gangsterem. Johnny nie jest zadowolony z udziału Dave'a w gangu - ogólnie, nie jest zadowolony z rządzenia Billy'ego. W pewnym momencie, Billy dostaje wiadomość tekstową - paru The Lost zostało napadniętych przez Angels of Death. Po przerywniku, wsiadamy na motocykl i zaczynamy podążać za Billym. Dojedziemy do Acter Industrial Park, gdzie czekają już na nas gangsterzy do odstrzelenia. Zsiadamy z motocykla i chowamy się gdzieś. Zaczynamy od zestrzelenia gangstera z dachu - potem, cały czas się chowając, przedzieramy się dalej. Uważamy, za czym się chowamy - niektóre rzeczy mogą wybuchnąć. Wkrótce przybędą posiłki AOD - trzy motocykle i furgonetka. Po pozbyciu się wszystkich, wracamy na motocykl i znów zaczynamy podążać za Billym, pamiętając o bonusach, należących się za jazdę na właściwej pozycji. Na drugim polu bitwy czeka na nas o wiele więcej gangsterów. Tak jak poprzednio, zaczynamy od gangsterów, stojących powyżej nas (na rurach). Nadal wykorzystujemy wszystko, aby osłonić się od pocisków. W miarę podążania w głąb pola bitwy, przyjadą posiłki AOD. Po drodze, staramy się zbierać broń - oszczędzamy w ten sposób pieniądze. Na całym polu bitwy znajdują się dwie apteczki i dwa pancerze - znajdujemy je i zabieramy, jeżeli jest taka potrzeba. Po wycięciu wszystkich wrogich gangsterów, wracamy do motocykla. Na miejscu, Billy poinformuje towarzyszy, że Jason Michaels został zabity w Broker.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas ostatniego przerywnika Billy zawsze wspomni, że Jason został zabity w Broker, mimo że w misji No Love Lost w GTA IV gracz może wraz z Jasonem zabić także innych członków The Lost. Świadczy to więc o tym, że kanonicznie jedynie Jason ginie.

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez gtanet Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Poprzednia: It's War Następna:
Billy Grey (TLaD - HUD).gif Angels in America Billy Grey (TLaD - HUD).gif Action/Reaction

Więcej w Fandom

Losowa wiki