FANDOM

Intruder – pojazd występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto IV oraz Grand Theft Auto V. Jest to średniej wielkości, czterodrzwiowy sedan.

W GTA San Andreas jest wizulnie wzorowany Subaru Legacy pierwszej generacji, a jego tylne światła są podobne do świateł Toyoty Camry V10 (1982-86). Przyspieszenie i prędkość maksymalna Intrudera pozostawiają wiele do życzenia, ze względu na słaby silnik. Prowadzenie i hamowanie pojazdu są bardzo dobre.

W GTA IV, Intruder jest bardziej sportowy, lecz ogólny wygląd pozostał taki sam. Intruder w GTA IV przypomina Infiniti Q45 (2002-06), tył przypomina Infiniti I30 (1996/97). Jest produkowany przez firmę Karin. Prędkość maksymalna jest dość niska, przyspieszenie jest średnie. Intruder bardzo dobrze się prowadzi, jest dość wytrzymały. Ogólnie, Intruder jest przeznaczony do spokojnej jazdy po mieście. Istnieje także wariant, używany przez Triadę - ma on specjalny, czerwony kolor, boczne panele, a na lusterku znak przynależności do Triady.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV