Fandom

GTA Wiki

Intro (Rasta Blasta)

6804strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Intro (Rasta Blasta) (12).jpg
Protagonista spotyka się z rastafarianami
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Samuel Deever
Cel odzyskanie czterech pojazdów i odstawienie ich do garaży
Nagroda $40 000/$55 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie przedwczesne/niewłaściwe zniszczenie pojazdu, śmierć któregoś z braci Rasta?

Po chwili od rozpoczęcia jednego ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Rasta Blasta rozpoczyna się pierwsza misja.

Solucja Edytuj

Już po chwili od rozpoczęcia scenariusza dostaniemy zlecenie - ostatnie od Deevera. Otóż mamy pozbyć się jednego z braci Rasta. Jego pojazd - Itali GTB - stoi w północno-zachodnim Richman Heights. Jedziemy tam i wsiadamy do niego. Włączy się limit 120 sekund (2 minut), w którym musimy podłożyć bombę w pojeździe i wrócić na miejsce. Najbliższy warsztat zajmujący się zakładaniem bomb jest w południowo-wschodnim Richman Heights. Gdy odstawimy pojazd na miejsce, nie uzbrajamy bomby - stajemy na chodniku i czekamy, aż do wozu wsiądzie cel i wyleci w powietrze.

Po zakończeniu tego zadania, dostaniemy następne. Okazuje się, że Deever chce z nami porozmawiać. Jedziemy do budki telefonicznej w Greek Heights. Deever powie nam, że prawdopodobnie ktoś na śledzi - jedziemy do budki w Miramire. Na miejscu okaże się, że rastafarianie chcą się dogadać - jedziemy do budki telefonicznej na terenie hotelu w Vice Beach. Podczas spotkania z braćmi Rasta będziemy musieli dokonać wyboru:

  • możemy kontynuować pracę dla Deevera, wychodzimy wtedy wyjściem w lewo;
  • możemy również przejść na stronę braci Rasta, wychodzimy wtedy wyjściem w prawo.

Jeżeli przejdziemy na stronę rastafarian, otrzymamy wiadomość o budkach telefonicznych - zadanie się zakończy.

Jeżeli zaś pozostaniemy po stronie Deevera, będziemy musieli wykonać dla niego zadanie. Otóż po Banana Grove jeździ limuzyna wyładowana towarem z Kuby. Musimy ją zniszczyć. Wystarczy zajechać jej drogę i rozwalić. Okaże się jednak, że zniszczyliśmy nie tą limuzynę - w tej, którą zniszczyliśmy, jechała żona Deevera. To oznacza koniec współpracy z Deeverem - będziemy musieli przejść na stronę braci Rasta.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Jeśli gracz wybiera pracę dla "Babylonu".

Jeśli gracz wybiera pracę dla rastafarian.

Przypisy

  1. $6 000 za zabranie wozu, $1 000 za zaminowanie pojazdu, $20 000 za dokończenie pierwszej części zadania, $3 000 za odebranie trzech telefonów (po $1 000), $25 000 za wybranie braci Rasta, $10 000 za zniszczenie limuzyny (jeśli wybierzemy Deevera).

Więcej w Fandom

Losowa wiki