FANDOM

POJAZD
Insurgent
Insurgent (V).png
Występuje w
GTA V
Typ opancerzony samochód terenowy
Producent HVY
Przypomina GURKHA
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage[1]

Insurgent – pojazd występujący w Grand Theft Auto V, który został dodany w aktualizacji Napady. Jest produkowany przez firmę HVY.

Insurgent jest wzorowany na kanadyjskim samochodzie opancerzonym GURKHA. Dysponuje bardzo dobrą prędkością maksymalną i średnim przyspieszeniem. Posiada również słabej jakości hamulce i średnią przyczepność. Jest to pojazd sześcioosobowy. W przeciwieństwie do swojego uzbrojonego wariantu, zwykły Insurgent może być modyfikowany. Jest to super wytrzymały pojazd, który przetrwa nawet jeden strzał z czołgu Rhino, kilka strzałów z wyrzutni rakiet, czy ponad dwadzieścia sekund ostrzeliwania z miniguna.

Uzbrojony wariant Edytuj

Innym wariantem Insurgenta jest uzbrojony Insurgent, który dysponuje lepszej jakości hamulcami i lepszą przyczepnością. Pojazd ten może przewozić jednocześnie dziewięć, a nie sześć osób jak w przypadku zwykłego Insurgenta. W przeciwieństwie do pierwowzoru, uzbrojonego wariantu nie można modyfikować w warsztatach samochodowych. Na pace pojazdu znajduje się karabin maszynowy.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

  • Może zostać przywołany za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Tylko zwykły Insurgent.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki