Fandom

GTA Wiki

Institutional Recycling Program

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Institutional Recycling Program (logo).png
Institutional Recycling Program (III).jpg

Kontener objęty programem

Institutional Recycling Program – program recyklingowy, który swym zasięgiem objął Liberty City, Vice City i stan San Andreas. Patronat nad akcją obejmuje firma Gre²n, jednak w Vice City jej logo nie ma wspomnianego napisu ze swą nazwą, a w San Andreas jej logo nie występuje w ogóle. W programie uczestniczą firmy i placówki.

1986 Edytuj

Pojemniki objęte tym programem znajdują się na terenie drukarni fałszywych pieniędzy, w Małej Hawanie, oraz przy paru obiektach na Wyspie Starfish.

1992 Edytuj

Pojemniki w San Andreas znajdują się w paru miejscach na wsiach, tylko podczas wykonywania misji dla Cataliny.

2001 Edytuj

W 2001 roku program nadal trwa. Śmietniki z napisem Institutional Recycling Program, znajdują się na Shoreside Vale, w Pike Creek, na tyłach szpitala Hope Medical College, i koło centrum handlowego na Wyspie Staunton, znajdującego się na pograniczu dzielnic Belleville Park i Newport, oraz na terenie budowy Staunton Plaza, w Fort Staunton, oraz w Portland, w Portland View, koło sklepów Klasyczny Manicure, i Dry Cleaning, czy na terenie centrali Liberty Pharmaceuticals, na Shoreside Vale.

Więcej w Fandom

Losowa wiki