FANDOM

MISJA
Impreza
(ang. The Party)
Impreza (8)
Rozmowa Tommy'ego z pułkownikiem
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Ken Rosenberg (VC - HUD) Ken Rosenberg
Lokalizacja biuro Kena w Washington Beach
Cel przyjazd na imprezę do Corteza,
odwiezienie Mercedes do Pole Position
Nagroda $100
Wymagania Stary przyjaciel
Odblokowuje Ciemna uliczka,
luźny strój w hotelu Ocean View,
strój wieczorowy przed Rafaelem
Niezaliczenie śmierć Mercedes

Impreza – pierwsza misja, jaką otrzymujemy od Kena Rosenberga w Grand Theft Auto: Vice City. Aby ją rozpocząć należy zgłosić się do jego biura w Washington Beach.

Solucja Edytuj

Prawnik informuje nas, że jeśli chcemy się czegoś dowiedzieć na temat nieszczęsnej transakcji, powinniśmy się zgłosić do emerytowanego pułkownika, Juana Garcii Corteza. Ten urządza imprezę na swoim drogim jachcie, na który są zaproszeni ważniejsze osoby z Vice City.

Zanim jednak udamy się na imprezę, będziemy musieli zmienić ubranie na coś bardziej eleganckiego. W odpowiedni strój przebieramy się w sklepie u Rafaela w Ocean Beach (wysiadamy z pojazdu i wchodzimy w marker, Tommy założy na siebie strój wieczorowy). Następnie udajemy się do pułkownika - na jego jacht, zacumowany w przystani w tej samej dzielnicy.

Na miejscu, Tommy prowadzi krótką rozmowę z Juanem, w której zostaje zapewniony o jego wsparciu w "nieszczęśliwym zbiegu okoliczności dla wszystkich zaangażowanych". Po chwili odchodzi do reszty gości i pozostawia go ze swoją córką - Mercedes, która z kolei zapoznaje go z najważniejszymi gośćmi (wszyscy przez nią wymienieni są w późniejszym etapie gry przez nas poznawani bliżej[1]). Gdy przychodzi Ricardo Diaz, Mercedes chce, abyśmy wrócili z nią do miasta i podwieźli ją pod klub Pole Position, toteż wsiadamy do dowolnego pojazdu i spełniamy życzenie Mercedes.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Impreza Następna:
Stary przyjaciel Ken Rosenberg (VC - HUD) Ciemna uliczka

Przypisy

  1. Od tej reguły wyjątkiem jest pastor Richards, który miał występować w grze, jednak z bliżej nieznanych powodów, misje przez niego zlecane zostały usunięte z gry. Można się domyślać, iż chodzi o poruszanie tematyki kościoła w kontrowersyjnej grze. Pastor Richards - oprócz tej misji - występuje tylko na antenie radia VCPR.
  2. Tommy wypowiada to zdanie w czasie wychodzenia z biura prawnika, ekran w międzyczasie jest czarny. W pliku językowym (american.gxt) nie ma do tego napisów, toteż nie istnieje do tego spolszczenie.
  3. Utwór ten można usłyszeć w czasie gry na stacji Flash FM.
  4. Agorafobia to lęk przed otwartą przestrzenią.