Import

6721stron na

Import
(ang. Gray Imports)
Import (8).jpg
CJ ściga handlarza bronią
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla C.R.A.S.H. (SA - HUD).gif C.R.A.S.H.
Lokalizacja Jim's Sticky Ring w Market,
Los Santos, San Andreas
Cel zabicie handlarza bronią
Wymagania Płonące pożądanie
Odblokowuje Jednoczenie Rodzin
Niezaliczenie ucieczka handlarza bronią

Import – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, druga od organizacji C.R.A.S.H.

Solucja Edytuj

Przed misją warto się dozbroić w AK-47 i pancerz. Jedziemy do doków i na zewnątrz rozwalamy strażników. Następnie strzelamy w przełącznik aby otworzyć magazyn. Przedzieramy się przez magazyn kucając i wychylając się na boki. Gdy pojawi się komunikat, że handlarz bronią jest na górze, wychodzimy z magazynu. Bierzemy auto, którym przyjechaliśmy (ewentualnie kradniemy jakieś) i jedziemy na tyły magazynów, szukając schodów. Gdy dojedziemy, ustawiamy auto tak, aby zablokować przejście. Następnie wracamy do magazynu i kontynuujemy misję. Gdy handlarz zacznie uciekać, wyjmujemy AK-47, przykucamy na schodach i zabijamy cel.

Ciekawostki Edytuj

  • Nasz samochód, po wjechaniu w czerwony marker stanie się ognio- i wybuchoodporny. Samochód można zapisać w garażu, nie utraci on swoich właściwości.

Poprzednia: Import Następna:
C.R.A.S.H. (SA - HUD).gif Płonące pożądanie Sean Johnson (SA - HUD).gif Jednoczenie Rodzin[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misje To tylko biznes, Domowy melanż, Los Sepulcros, Wysoka stawka, lowridery i Okradanie Wuja Sama