Wikia

GTA Wiki

If the Price is Right

Dyskusja0
5321stron na
tej wiki
MISJA
If the Price is Right
(pol. Jeśli cena jest prawem)
If the Price is Right (18)
Niko zabija kupca, który ukradł pieniądze
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Układ (IV - HUD) Phil Bell
Lokalizacja parking pod Plumbers Skyway w Tudor, Alderney, Liberty City
Cel udział w transakcji narkotykowej z Dimitrim
Nagroda $250 000
Wymagania One Last Thing...
Odblokowuje Mr. & Mrs. Bellic
Niezaliczenie śmierć Phila, ucieczka kupca, przyciągnięcie uwagi Rosjan przed wtargnięciem do magazynu

If the Price is Right – misja w Grand Theft Auto IV, pierwsza z trzech, składających się na zakończenie "Układ".

Solucja Edytuj

Jeżeli zdecydowaliśmy się na transakcję z Dimitrim, jedziemy do Tudor na spotkanie z Philem. Na parkingu znajduje się Sabre GT - wsiadamy do niego i jedziemy do Port Tudor. Po drodze, Phil wyjaśni, że Dimitri przekaże narkotyki Rosjanom, a Phil i Niko mają zabrać pieniądze. Po dotarciu do bramy, spotkamy się ze strażnikiem. Poinformuje on, że mamy wjechać do środka i czekać na dalsze instrukcje. Gdy wjedziemy w kolejny znacznik, do Niko zadzwoni Dimitri i powie, że zdecydował się na zabicie kupców i zatrzymanie towaru. Phil decyduje się jednak za kradzież pieniędzy z magazynu. Po przerywniku, wysiadamy z pojazdu i podążamy za Philem na dach magazynu. Na miejscu, Phil przestrzeli okno dachowe. Wchodzimy za nim, zdejmujemy wszystkich, którzy do nas strzelają. Obracamy się w głąb magazynu - na dole znajduje się kilku gangsterów. Zdejmujemy wszystkich napastników i schodzimy ostrożnie po schodach, zdejmując kolejnych. Idziemy dalej, gdzie znajdziemy przeciwników przed sobą i na dole. Idziemy naprzód i schodzimy po schodach. Tym sposobem powinniśmy znaleźć się na samym dole. Chowamy się za ciężarówką i wybijamy wszystkich. Przechodzimy przez otwartą przestrzeń i zdejmujemy wszystkich dostępnych przeciwników na górze. Po zabiciu ich zaczynamy podążać za Philem, zabijając każdego przed sobą i po drugiej stronie ramp. W końcu Phil dojdzie do drzwi biura - podchodzimy do niego. Z biura zaczął uciekać kupiec - ruszamy w pościg. Schodzimy po schodach, wsiadamy w ciężarówkę i ruszamy w pościg. Kupiec w końcu się zatrzyma - zabijamy go, zabieramy pieniądze. Na koniec, odwozimy Phila pod Plumbers Skyway.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTASeriesVideos Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: If the Price is Right Następna:
James Pegorino (IV - HUD) One Last Thing... Mr. & Mrs. Bellic

Więcej od Wikii

Losowa wiki