Fandom

GTA Wiki

Idaho

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Idaho
Idaho (VC).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA Advance
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
Typ dwudrzwiowe coupé
Przypomina Buick Riviera (1974-76)
Wartość pojazdu $512 (A)
Prędkość 89 mph (A)
Zobacz Hachura

Idaho – dwudrzwiowy samochód występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto Advance, Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto: Vice City Stories.

Jest to duże, dwudrzwiowe coupé, wzorowane na Buicku Riviera (1974-76). Jego przód jest wzorowany na przodzie Chevroleta Caprice (1975/76). W każdej z gier, w których występuje, wygląda prawie tak samo. Wyjątkiem jest GTA Advance, w którym Idaho jest krótsze i ma bardziej zaokrąglony przód. Idaho zachowuje jednak dwa kolory, tak jak w reszcie gier, w których występuje.

Z serii wyróżnia się tylko Idaho występujące w GTA Vice City, bardziej szczegółowe. Co ciekawe, nie zostało ono przeniesione do Vice City Stories - wersja występująca w VCS jest taka sama jak w III i Liberty City Stories.

W wersji beta GTA III, Idaho miało nosić nazwę Hachura. W większości gier uniwersum 3D, w pewnych miejscach można znaleźć wraki Idaho, bardziej upodobnione do jego wersji beta - Hachury.

W związku z masą i niskim zawieszeniem, Idaho pozostawia wiele do życzenia, ma ono niską prędkość maksymalną i ciężko się nim steruje. To stawia ten pojazd niżej niż Esperanto; Idaho wciąż jest jednak szybsze od Manany.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA Vice City, Idaho posiada listwy boczne. Ta na prawym przednim błotniku, jest częściowo odłupana (we wszystkich egzemplarzach).

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

  • Stoi przy każdym biznesie typu Protection Racket.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki