FANDOM

Gwiazda (1)

I'll Take Her – misja w Grand Theft Auto IV, trzecia dla Geralda McReary.

Solucja Edytuj

Część I Edytuj

Gerry trafił do zakładu karnego w Alderney - tam też złożymy mu wizytę. Ponieważ Gerry cały czas jest obserwowany przez strażników, nie może sam zlecić nam zadania - mówi nam, żebyśmy zadzwonili do Packie'ego. Ten mówi nam o planie - musimy porwać córkę szefa rodziny Ancelotti - Gracie. W pierwszej części musimy zdobyć jej numer telefonu. Jedziemy do kafejki internetowej i wybieramy kolejno: „Web”, ogłoszenie Autoeroticar.com i „View Cars”. Jedziemy na dół i znajdujemy ogłoszenie dotyczące różowego Feltzera. Znajduje się tam numer telefonu - wylogowujemy się i wychodzimy z kafejki.

Część II Edytuj

Aby rozpocząć część drugą misji, musimy zadzwonić pod kontakt „Mob Daughter” między 8:00 a 21:00. Po rozmowie z Gracie, jedziemy do jej domu na Babbage Drive. Po krótkiej rozmowie wsiadamy do jej wozu i jedziemy do punktu na radarze. Gdy będziemy już daleko od domu Gracie, Niko spokojnie poinformuje ją, że została porwana. Ona jednak nie przyjmie tej wiadomości tak spokojnie i podczas drogi do kryjówki będzie próbowała przejąć kontrolę nad kierownicą (samochód może gwałtownie skręcić w lewo). Poza tym, jeśli w tym czasie przejedziemy obok policji, Gracie podskoczy i zawoła po pomoc, a wtedy otrzymamy pierwszy stopień poszukiwań. W końcu Niko, chcąc mieć spokój, uciszy ją uderzeniem pięści. Wtedy należy spokojnie odwieźć Gracie do kryjówki.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Część I Edytuj

Część II Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: I'll Take Her Następna:
Patrick McReary (IV - HUD) Undertaker Ransom (IV - HUD) Ransom