Wikia

GTA Wiki

Hydra

Dyskusja0
5438stron na
tej wiki
POJAZD
Hydra
Hydra (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Typ odrzutowiec wojskowy
Przypomina AV-8B Harrier II
Zobacz P-996 Lazer

Disambig Może chodziło ci o model tego odrzutowca?

Hydra (SA - 2)

Hydra w czasie lotu

Hydra – odrzutowiec wojskowy posiadający zdolność do pionowego startu i lądowania występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest wzorowany na odrzutowcu AV-8B Harrier II, na skrzydłach posiada znaki United States Air Force (lekko zmodyfikowane).

Hydra jest najbardziej funkcjonalnym pojazdem latającym, występującym w serii GTA. Jedną z funkcji, jest zdolność do pionowego startu i lądowania, w tym trybie Hydra zachowuje się jak helikopter. Tryb ten można zmienić na inny (za pomocą dyszy silnika którymi możemy poruszać), wtedy Hydra zachowuje się jak normalny samolot. W związku z bardzo mocnym silnikiem i zdolnością do manewrowania, Hydra jest najszybszym pojazdem latającym w GTA San Andreas (ex aequo z Shamalem), posiada największe przyspieszenie, jest także najłatwiejsza w sterowaniu, jeżeli zna się choć podstawy kierowania samolotami.

Hydra jest potężnie uzbrojona, posiada samonaprowadzające rakiety, może także wystrzeliwać flary, które przyjmują na siebie rakiety skierowanie w samolot. Dodatkowo, Hydra posiada system, który naprawia kadłub samolotu w razie uszkodzeń (naprawa nie obejmuje skrzydeł).

Uzbrojenie, prędkość i inne zdolności Hydry czynią ją najlepszym wyborem do zadań, które wymagają samolotu. Największa jej wada wynika nie z samego pojazdu, lecz z silnika gry - lot z dużą prędkością może zakończyć się na drzewie, zanim ono się pojawi.

Ciekawostki Edytuj

  • Część oznaczeń, widniejących na Hydrze, tworzy skrót "DMA". Jest to część nazwy firmy (DMA Design), która wyprodukowała pierwsze gry z serii GTA.
  • Podczas podniebnych pościgów za protagonistą, w Hydrze nie ma pilota.
  • Hydra miała też być dodana do Grand Theft Auto V w dodatku Aktualizacja Szkoła latania San Andreas, co można znaleźć w plikach gry. Z niewiadomych przyczyn została jednak usunięta.

Występowanie Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki