FANDOM

Gwiazda (1)
POJAZD
Hydra
Hydra (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA V
Typ odrzutowiec wojskowy
Przypomina AV-8B Harrier II
Zobacz P-996 Lazer

Disambig Może chodziło Ci o model tego odrzutowca?

Hydra (SA - 2)

Hydra w czasie lotu

Hydra (V)

Hydra (GTA V)

Hydra – odrzutowiec wojskowy posiadający zdolność do pionowego startu i lądowania występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto Online. Jest wzorowany na odrzutowcu AV-8B Harrier II, na skrzydłach posiada znaki United States Air Force (lekko zmodyfikowane).

Hydra jest najbardziej funkcjonalnym pojazdem latającym, występującym w serii GTA. Jedną z funkcji, jest zdolność do pionowego startu i lądowania, w tym trybie Hydra zachowuje się jak helikopter. Tryb ten można zmienić na inny (za pomocą dyszy silnika którymi możemy poruszać), wtedy Hydra zachowuje się jak normalny samolot. W związku z bardzo mocnym silnikiem i zdolnością do manewrowania, Hydra jest najszybszym pojazdem latającym w GTA San Andreas (ex aequo z Shamalem), posiada największe przyspieszenie, jest także najłatwiejsza w sterowaniu, jeżeli zna się choć podstawy kierowania samolotami.

Hydra jest potężnie uzbrojona, posiada samonaprowadzające rakiety, może także wystrzeliwać flary, które przyjmują na siebie rakiety skierowanie w samolot. Dodatkowo, Hydra posiada system, który naprawia kadłub samolotu w razie uszkodzeń (naprawa nie obejmuje skrzydeł).

Uzbrojenie, prędkość i inne zdolności Hydry czynią ją najlepszym wyborem do zadań, które wymagają samolotu. Największa jej wada wynika nie z samego pojazdu, lecz z silnika gry - lot z dużą prędkością może zakończyć się na drzewie, zanim ono się pojawi.

Grand Theft Auto OnlineEdytuj

Hydra miała pojawić się w Grand Theft Auto V, można ją było zobaczyć nawet w trailerach. Z niewiadomych przyczyn usunięto ją z gry. Została jednak dodana w aktualizacji Heist do Grand Theft Auto Online.

Hydra w Grand Theft Auto Online posiada uzbrojenie podobne do drugiego myśliwca odrzutowego, P-996 Lazer - dwa działka z wybuchającą amunicją, rakiety kierowane oraz rakiety niekierowane. Podobnie jak w Grand Theft Auto: San Andreas, samolot posiada tryb pionowego startu (VTOL), w tej wersji niemożliwe jednak jest dokładne sterowanie ciągiem, możliwe są tylko dwa predefiniowane ustawienia.

Przed wprowadzeniem aktualizacji Smuggler's Run Hydra była jednym z dwóch uzbrojonych samolotów w grze, drugim był P-996 Lazer.

Występowanie Edytuj

GTA San Andreas Edytuj

GTA Online Edytuj

  • Można nabyć ją za $3 000 000.
  • Przygotowanie do napadu na Humane Labs: Ładunek EMP.

Ciekawostki Edytuj

  • Część oznaczeń widniejących na Hydrze tworzy skrót DMA. Jest to część nazwy firmy (DMA Design), która wyprodukowała pierwsze gry z serii GTA.
  • Podczas podniebnych pościgów za protagonistą w Hydrze nie ma pilota.
  • Hydra miała też być dodana do Grand Theft Auto V już w dodatku Aktualizacja Szkoła latania San Andreas, co można znaleźć w plikach gry. Z niewiadomych przyczyn została jednak usunięta.
  • Mimo iż jest pojazdem wojskowym, nie da się jej znaleźć w Forcie Zancudo (w GTA V)
  • Hydra miała się pojawić w GTA 5 zamiast P-996 LAZER co świadczy hydra w TRAILER#2.
  • W Grand Theft Auto Online Hydra uważana jest za najlepszy odrzutowiec do lotu tyłem.