FANDOM

Hunter – wojskowy helikopter występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Występuje również w kodzie Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Opis Edytuj

Hunter jest wzorowany na helikopterze armii amerykańskiej AH-64 Apache. Jest bardzo zabójczym pojazdem, mającym wbudowane dwa samonaprowadzające się miniguny i dwa zasobniki z rakietami. Obie bronie mają nieskończoną amunicję. Hunter może być także użyty do wykonywania misji stróża prawa.

Hunter występuje także w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, jednak ta gra była budowana na silniku GTA Vice City, a producenci gry nie usunęli części pojazdów z kodu gry[1]. Można doprowadzić do jego pojawienia się, używając modyfikacji (np. programu Cheat Device) oraz zdobyć bez użycia modyfikacji w jednej z misji.

W GTA Vice City i San Andreas (po Hydrze i Cargobobie) helikopter ten był jedynym pojazdem służb ratunkowych, w którym można było słuchać stacji radiowych, jednak w GTA Vice City Stories ta możliwość została usunięta.

Ciekawostki Edytuj

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

  • Można doprowadzić do jego pojawienia się (bez użycia kodów lub trainerów) podczas misji Karmagedon. [2]

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto: Online

  • Ma się pojawić w aktualizacji do gry Smuggler's Run. Widać go na trailerze zapowiadającym aktualizacje (0:15 i 0:16), lecz nie jest jeszcze dostępny, a udostępnią go z czasem. Można go jednak zespawnować za pomocą Trainera w singleplayerze.

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Oprócz Huntera do tych pojazdów należą: Maverick, Policyjny Maverick (pojawia się tylko po osiągnięciu 3 gwiazdki złej sławy), Maverick VCN(!), Dodo
  2. Filmiki przedstawiające zdobycie Huntera.