Fandom

GTA Wiki

Hunter

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Hunter
Hunter (VCS).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA V
Typ helikopter wojskowy
Przypomina AH-64 Apache
Zobacz Annihilator,
Buzzard

Hunter – wojskowy helikopter występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Występuje również w kodzie Grand Theft Auto: Liberty City Stories, lecz nie można go uzyskać bez użycia kodów lub modyfikacji.

Opis Edytuj

Hunter jest wzorowany na helikopterze armii amerykańskiej AH-64 Apache. Jest bardzo zabójczym pojazdem, mającym wbudowane dwa samonaprowadzające się miniguny i dwa zasobniki z rakietami. Obie bronie mają nieskończoną amunicję. Hunter może być także użyty do wykonywania misji stróża prawa.

Hunter występuje  także w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, jednak ta gra była budowana na silniku GTA Vice City, a producenci gry nie usunęli części pojazdów z kodu gry[1]. Można doprowadzić do jego pojawienia się, używając modyfikacji (np. programu Cheat Device).

W GTA Vice City i San Andreas (po Hydrze i Cargobobie) helikopter ten był jedynym pojazdem służb ratunkowych, w którym można było słuchać stacji radiowych, jednak w GTA Vice City Stories ta możliwość została usunięta.

Ciekawostki Edytuj

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Oprócz Huntera do tych pojazdów należą: Maverick, Policyjny Maverick (pojawia się tylko po osiągnięciu 3 gwiazdki złej sławy), Maverick VCN(!), Dodo

Więcej w Fandom

Losowa wiki