Wikia

GTA Wiki

Huang Lee

Dyskusja0
5332strony na
tej wiki
POSTAĆ
Huang Lee
Huang Lee (CW - art)
Występuje w
GTA Chinatown Wars
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1983 w Chinach
Dom Liberty City
Narodowość Chińczyk
Rodzina Wu Lee (wujek)
Związki Triady, Wu Lee, Chan Jaoming, Zhou Ming, Hsin Jaoming, Wade Heston, Rudy D'Avanzo, Lester Leroc, Xin Shan

Huang Lee – postać występująca w Grand Theft Auto: Chinatown Wars, główny bohater tej gry.

Ogólny opis Edytuj

Jako rozpuszczony, bogaty dzieciak z Hong Kongu, Huang zawdzięcza swój stan jako członka Triad swojemu ojcu, szefowi Triad z Kowloon. Po morderstwie jego ojca, Huang zostaje wezwany do Liberty City przez swojego wujka, Wu Lee, aby dostarczył mu "pamiątkę" rodzinną: miecz Yu Jian, aby zapewnić stanowisko jego rodziny przywództwo w gangu. Jednak po przyjeździe zostaje przez nieznanych sprawców postrzelony w głowę, porwany, ograbiony z miecza i zostawiony na śmierć.

Charakter Edytuj

Poprzez akcję gry Huang jest pokazany jako człowiek zarozumiały i dowcipny. Wydaje mu się, że jest bardziej inteligentny od innych ludzi pojawiających się w grze, ciągle kpi z innych postaci.

Huang nie docenia honoru i tradycji w tym samym duchu jak jego wujek, co widać na przykładzie "this is 2009 not 1403" (jest rok 2009, nie 1403). Jednak jest bardzo lojalny wobec swojej rodziny i gangu, idąc za ich prośbami z lekką niepewnością. Huang potwierdza (w pierwszej cut-scence), że jest "pampered little snot" (małym rozpieszczonym gówniarzem), ujawnia także że wcześniej odwiedził Liberty City gdzie to "caught crabs from a Swiss tourist" (dosł. złapał mendy od szwajcarskiej turystki).

Wystąpienie w GTA IV Edytuj

Huang posiada także wpis w bazie danych Liberty City Police Department w Grand Theft Auto IV. Oświadcza on, że Huang jest 25-letnim rodowitym Chińczykiem i znanym członkiem gangu swojego wujka Wu "Kenny'ego" Lee: Liberty City Triad Gang.

Huang był, według bazy, dwukrotnie aresztowany przed wydarzeniami Chinatown Wars: w 2002 za fałszerstwo znaków towarowych i w 2005 za kradzież samochodu.

Popełnione morderstwa Edytuj

  • Jimmy Capra - zabity na zamówienie Rudy'ego; był wykrytym zdrajcą.
  • Rudy D'Avanzo - zabity za zdradzanie i okłamywanie Huanga.
  • Zhou Ming - zabity za wykrycie go jako zdrajcy.
  • Chan Jaoming - zabity za wykrycie go jako zdrajcy.
  • Wu Lee - zabity za zdradzenie gangu i bycie sprzedawczykiem.

Więcej od Wikii

Losowa wiki