Wikia

GTA Wiki

Huang Lee

5720stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Huang Lee
Huang Lee (CW - art)
Występuje w
GTA Chinatown Wars
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1983 w Chinach
Dom Liberty City
Narodowość Chińczyk
Rodzina Wu Lee (wujek)
Związki Triady, Wu Lee, Chan Jaoming, Zhou Ming, Hsin Jaoming, Wade Heston, Rudy D'Avanzo, Lester Leroc, Xin Shan
Głos brak

Huang Lee – postać występująca w Grand Theft Auto: Chinatown Wars, główny bohater tej gry.

Jako rozpuszczony, bogaty dzieciak z Hong Kongu, Huang zawdzięcza swój stan jako członka Triad swojemu ojcu, szefowi Triad z Kowloon. Po morderstwie jego ojca, Huang zostaje wezwany do Liberty City przez swojego wujka, Wu Lee, aby dostarczył mu „pamiątkę” rodzinną: miecz Yu Jian, aby zapewnić stanowisko jego rodziny przywództwo w gangu. Jednak po przyjeździe zostaje przez nieznanych sprawców postrzelony w głowę, porwany, ograbiony z miecza i zostawiony na śmierć.

Osobowość Edytuj

Poprzez akcję gry Huang jest pokazany jako człowiek zarozumiały i dowcipny. Wydaje mu się, że jest bardziej inteligentny od innych osób, często kpi z innych postaci.

Huang nie docenia honoru i tradycji w tym samym duchu jak jego wujek, co widać na przykładzie jego wypowiedzi: „wujku, jest rok 2009, nie 1403”. Jednak jest bardzo lojalny wobec swojej rodziny i gangu, idąc za ich prośbami z lekką niepewnością. Huang potwierdza w pierwszej cutscence gry, że jest „małym rozpieszczonym gówniarzem”, ujawnia także, że wcześniej odwiedził Liberty City gdzie to „łapał kraby od szwajcarskiej turystki”.

Wystąpienie w GTA IV Edytuj

Huang posiada także wpis w bazie danych Liberty City Police Department w Grand Theft Auto IV. Oświadcza on, że Huang jest 25-letnim rodowitym Chińczykiem i znanym członkiem gangu swojego wujka Wu „Kenny'ego” Lee: Liberty City Triad Gang.

Huang był, według bazy, dwukrotnie aresztowany przed wydarzeniami Chinatown Wars: w 2002 za fałszerstwo znaków towarowych i w 2005 za kradzież samochodu.

Popełnione morderstwa Edytuj

  • Jimmy Capra – zabity na zamówienie Rudy'ego.
  • Rudy D'Avanzo – zabity za zdradzanie i okłamywanie Huanga.
  • Zhou Ming – zabity za wykrycie go jako zdrajcy.
  • Chan Jaoming – zabity za wykrycie go jako zdrajcy.
  • Wu Lee – zabity za zdradzenie gangu i bycie sprzedawczykiem.

Ciekawostki Edytuj

  • Huang prawdopodobnie może mówić zarówno po mandaryńsku jak i po kantońsku.
  • Huang jest jedynym protagonistą z uniwersum HD, który nie spotyka innych protagonistów z tego uniwersum.
  • Huang nie lubi większości postaci, które mu zlecają misje. Po odkryciu, że Zhou i Chan nie byli zdrajcami, nie wydaje się żałować zabicia ich. Jednak mimo to respektuje niektóre postacie, np. swojego wujka.
  • Huang prawdopodobnie zakochał się w Ling Shan, o czym świadczą jego wypowiedzi po jej śmierci.

Więcej od Wikii

Losowa wiki