Wikia

GTA Wiki

Hotring Racer

Dyskusja0
5081stron na
tej wiki
Gwiazda (1)
POJAZD
Hotring Racer
Hotring Racer (SA)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
Typ samochód wyścigowy
Przypomina GM G (hotring),
Chevrolet Lumina (hotrina),
Chevrolet Monte Carlo/Buick Regal (hotrinb)
Zobacz Bloodring Banger

Hotring Racer – samochód wyścigowy występujący w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas.

Hotring Racer jest bardzo szybkim pojazdem, używanym w konkurencjach rozgrywających się na stadionach. W GTA Vice City odblokowuje go ukończenie wszystkich list eksportowych, w San Andreas zaś ukończenie misji pobocznej Tor 8-ka. Każdy z wariantów jest pokryty reklamami różnych sponsorów. Dodatkowo, w GTA San Andreas posiada opony firmy WFO.

W serii GTA występują trzy warianty Hotring Racera: wszystkie mają takie same parametry oraz są podatne na nadsterowność. Przypominają samochody z przełomu lat 80. i 90. Wariant pierwszy (hotring), przypomina GM G, drugi (hotrina), wygląda jak Chevrolet Lumina, a trzeci (hotrinb) przypomina mieszankę Chevroleta Monte Carlo i Buicka Regala.

W obu grach jedyną wersją dostępną dla gracza jest hotring. Hotrina i hotrinb mogą zostać uzyskane poprzez kody, mody lub edytor garaży (wariantem hotrinb możemy jeździć podczas konkurencji Tor 8-ka w San Andreas).

Każdy z wariantów Hotring Racera posiada numer:

Wariant (gra) Dostępne numery
hotring (VC) 27
hotring (SA) 21
hotrina (VC) 21, 34, 56, 78
hotrina (SA) 14, 52, 73, 96
hotrinb (VC) 14, 28, 65, 69
hotrinb (SA) 07, 36, 65, 86

Sponsorzy Edytuj

Na Hotring Racerach widnieje wiele reklam. Wszyscy sponsorzy zostali podani poniżej:

GTA Vice City GTA San Andreas
Wariant 1 Wariant 2 Wariant 3 Wariant 1 Wariant 2 Wariant 3

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

  • Na piętrze salonu Sunshine Autos po ukończeniu wszystkich list eksportu wozów (wersja hotring).
  • Pojawia się w Hyman Memorial Stadium, podczas konkurencji Hotring (wersja hotring).
  • Poprzez użycie kodów:
    • Wersja hotrina może zostać uzyskana poprzez wpisanie kodu getthereamazinglyfast.
    • Wersja hotrinb może zostać uzyskana poprzez wpisanie kodu getthereveryfastindeed.

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Przed stadionem Los Santos Forum po ukończeniu konkurencji Tor 8-ka (wersja hotring).
  • Poprzez użycie kodów:
    • Wersja hotrina może zostać uzyskana poprzez wpisanie kodu vrockpokey lub pdnejoh.
    • Wersja hotrinb może zostać uzyskana poprzez wpisanie kodu vpjtqwv.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki