FANDOM

MISJA DODATKOWA
Hotring
Hotring (4)
Tommy zalicza pierwsze okrążenie w wyścigu
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Lokalizacja Hyman Memorial Stadium w Downtown,
Vice City
Pojazd Hotring Racer
Cel zajęcie podium w wyścigu
Nagroda $5 000 za I miejsce,
$1 500 za II miejsce,
$500 za III miejsce
Niezaliczenie zajęcie miejsca między 4. a 16. (jako wyścig),
niezajęcie 1. miejsca (jako zadanie do 100%)

Disambig Może chodziło Ci o Hotring Racera, pojazd użyty do wyścigów?

Hotring – misja dodatkowa w Grand Theft Auto: Vice City. Polega ona na wzięciu udziału w wyścigu, będącym jedną z atrakcji na Hyman Memorial Stadium w Downtown. Aby ukończyć wyścig z powodzeniem, należy zająć w nim co najmniej trzecie miejsce; aby został zaliczony jako wykonane zadanie, należy go wygrać.

Aby rozpocząć wyścig, musimy wejść na stadion między godziną 20:00 a 23:59, w dniu, kiedy będzie się rozgrywać ta konkurencja (dowiadujemy się o tym z billboardu przed stadionem). Wyścig składa się z dwunastu okrążeń, które musimy wykonać po owalnym torze (podobnie do wyścigów NASCAR). O zwycięstwo walczymy jako jeden z szesnastu kierowców. Rozpoczynamy na ostatnim miejscu.

Po rozpoczęciu wyścigu, najlepiej jest nie startować zbyt szybko - na linii startu prawie zawsze dochodzi do ogromnego karambolu. Lepiej jest poczekać 2-3 sekundy i wtedy wystartować. Jeśli wystartujemy w odpowiednim momencie, w dalszej części wyścigu będziemy mogli już tylko jechać w miarę spokojnie, stopniowo wyprzedzając przeciwników.

Gdy pasek wytrzymałości naszego pojazdu spadnie poniżej 1/3, zjeżdżamy do boksu i stajemy w znaczniku - nasz samochód zostanie naprawiony. Należy jednak korzystać z tej opcji rozsądnie - np. nie naprawiać samochodu w połowie 12 okrążenia. Kiedy nasz samochód zostanie zniszczony, wyścig zostanie przerwany - gdy jednak stanie się tak z innym pojazdem, na stadion wjedzie jego kopia.

Podczas wyścigu, najbardziej trzeba uważać na karambole, często zdarzające się na torze. W razie napotkania na jeden z nich, należy lekko zwolnić i objechać go.

Galeria Edytuj

Wykonanie: GTASeriesVideos PC