Wikia

GTA Wiki

Hotknife

Dyskusja0
5396stron na
tej wiki
POJAZD
Hotknife
Hotknife (V)
Hotknife (patrz: tył)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA V
Typ hot-rod
Producent Vapid
Przypomina Ford Model A (1927-31)
Tuning brak
Zobacz Hotrod, Flamer, Thunder-Rodd

Hotknife – samochód specjalny, występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

GTA San Andreas Edytuj

Jest hot-rodem, wzorowanym na Fordzie Model A z lat 1927-31. Występuje tylko w jednym kolorze - fioletowym, z czarnym dachem i białymi malunkami. Nie da się go modyfikować w żadnym z garaży tuningowych, wizyty w Pay 'n' Spray nie zmieniają koloru pojazdu. Hotknife występuje w dwóch wariantach - z odkrytym silnikiem lub z zakrytym. Mieści tylko dwie osoby. Parametry pojazdu są powyżej przeciętnych i dość podobne do samochodów typy muscle. Mocny silnik V8 zapewnia bardzo dobrze przyspieszenie, ale słaba aerodynamika karoserii sprawia że prędkość maksymalna nie jest bardzo wysoka. Prowadzenie jest dość dobre, samochód zazwyczaj wchodzi w zakręty lepiej gdy hamulec ręczny zostanie użyty. Szerokie zawieszenie sprawia, że Hotknife rzadko przewraca się na dach. Wytrzymałość nie jest zbyt zadowalająca; pojazd może wytrzymać zaledwie kilka mocnych uderzeń i jest słabym wyborem do spychania innych pojazdów podczas pościgu, bądź ucieczki. Podobnie jak Phoenix, Hotknife jest niezwykle rzadki i trudno go znaleźć.

GTA V Edytuj

W Grand Theft Auto V Hotknife zachowuje oryginalny wygląd wczesnego Forda Model A z lat 20., jednakże został mocno zmodyfikowany i ma niższe zawieszenie, szersze koła i niższy dach. Występuje w wersji dwukolorowej. Jest produkowany przez firmę Vapid.

Wrak Hotknife'a (SA)

Wrak Hotknife'a we wnętrzu Loco Low Co.

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie w wersji beta GTA San Andreas Hotknife miał być low-riderem. Świadczy o tym zdezelowany wrak pojazdu we wnętrzu garażu Loco Low Co.
  • Nazwa pojazdu jest odniesieniem do slangu "Hotknifing", czyli typowej metody palenia haszyszu, a także słowa "Hot Rod".

Występowanie Edytuj

GTA San Andreas Edytuj

  • Pojawia się przed szkołą jazdy w Doherty (San Fierro), po ukończeniu jej na złoty medal (posiada specjalną tablicę rejestracyjną – "GOLD").
  • Bardzo rzadko, można go spotkać w misji stróża prawa (tylko 1 i 2 poziom).
  • Będzie pojawiać się często, jeżeli wpiszemy kod priebj, crazytown, gusnhde lub everyoneisrich.

GTA V Edytuj

  • Dostępny dla wszystkich trzech postaci w trybie fabularnym, jeśli gracz posiada wersję kolekcjonerską gry.
  • Do kupienia w Grand Theft Auto Online ze strony Legendarymotorsport.net, jeśli gracz posiada wersję kolekcjonerską gry (w przeciwnym razie samochód jest wyświetlany jako wyprzedany i nie może zostać kupiony).

Więcej od Wikii

Losowa wiki