Wikia

GTA Wiki

Hotdog

Dyskusja0
5415stron na
tej wiki
POJAZD
Hotdog
Hotdog (SA)
Hotdog (patrz: tył)
Występuje w
GTA San Andreas
Typ ciężarówka z hot-dogami
Przypomina Dodge A100 (1964-70)
Tuning brak
Zobacz Hot Dog Van

Disambig Ten artykuł opisuje furgonetkę Hotdog występującą w GTA: San Andreas. Może chodziło ci o furgonetkę Hot Dog Van występującą w GTA2?

Hotdog – ciężarówka z hot-dogami, występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest to duża, stara ciężarówka, wzorowana na Dodge'u A100 (z lat 1964-70, w San Andreas została ona bardzo powiększona). Wyróżnia się zamontowanym na dachu ogromnym hot-dogiem. Można ją spotkać na parkingach. Wchodząc w czerwony znacznik przed ciężarówką możemy odnowić zdrowie, kupując hot-doga.

Ciężarówkę można ukraść, nie jest jednak ciężarówką służącą do jazdy. Ma bardzo słabe przyspieszenie i niską prędkość maksymalną, źle się nią steruje. Jednak, jej masa i rozmiary, czynią ją wytrzymałą.

Ciekawostki Edytuj

  • Domyślną radiostacją w tym pojeździe jest K-DST.
  • Używając auto-celowania, nie można zabić sprzedawcy znajdującego się w ciężarówce (można to zrobić tylko za pomocą strzelby).
  • Jeśli odjedziemy ciężarówką, sprzedawca zacznie kucać, gdy zatrzymamy się i wysiądziemy, nadal będzie można kupować hot-dogi.
  • Jeżeli wrzucimy ciężarówkę do wody, sprzedawca nie zginie, nadal jednak będzie kucał.

Występowanie Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki