FANDOM

Gwiazda (1)

Hot Dog Homicide! – jedna z siedmiu misji dla Russian Mafia w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja (wersja PC) Edytuj

W tej misji, naszym zadaniem będzie dostarczenie Rosjanom surowca na hot-dogi. W tym celu, jedziemy na 6-pasmową drogę, obiegającą całą część miasta i szukamy przystanku autobusowego. Gdy go znajdziemy, opuszczamy wóz i czekamy na autobus - za chwilę przyjedzie. Po jego kradzieży nie robimy nic - czekamy, aż do autobusu wsiądzie wystarczająca ilość pasażerów (gdy tak się stanie, zostaniemy powiadomieni komunikatem). Po zebraniu surowca, odwozimy go do rzeźni i wjeżdżamy do garażu. Zostaniemy poproszeni o sprawowanie kontroli nad przetwarzaniem - w tym celu, wchodzimy po schodach na górę i czekamy, aż wszyscy pasażerowie zostaną przerobieni na mięso (przedwcześnie nie opuszczamy kratek). Gdy tak się stanie, pojawi się strzałka - poprowadzi ona nas do załadowanego Hot Dog Vana, który my będziemy musieli odwieźć do Kovski Diner, zamykając misję.

Solucja (wersja na PlayStation (R) 1/PSX) Edytuj

Cel misji jest ten sam, co w wersji na komputery. W wersji na PSX/PS1 musimy ukraść wczesniej podstawiony (w dzielnicy Pravda) Karma Bus. Następnie jedziemy nim do Maharishi. Po osiągnięciu celu, wciskamy guzik odpowiedzialny za klakson i czekamy aż autobus się zapełni czterema grupkami gangsterów z Krishna, potem nas zleceniodawca powiadomi o celu podróży. Jedziemy do tej samej rzeźni, co w wersji na komputery i wjeżdżamy do garażu. Wchodzimy po schodach na kratki (ale ich przedwcześnie nie opuszczamy) i nadzorujemy przetwarzanie ludzi na mięso. Dalej, pojawi się strzałka prowadząca do załadowanego ludzkim mięsem Hot Dog Vana i jedziemy w to samo miejsce co w przypadku wersji komputerowej, misja zostaje zamknięta.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.