Hostile Negotiation

7005stron na
Hostile Negotiation
(pol. Agresywne negocjacje)
Hostile Negotiation (10).jpg
Roman z porywaczem
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Roman Bellic
Cel uratowanie Romana z rąk Rosjan
Nagroda dostęp do kryjówki w Algonquin
Wymagania Have a Heart,
Photo Shoot
Odblokowuje Weekend at Florian's
Niezaliczenie śmierć Romana, zniszczenie wozu

Hostile Negotiation – misja w Grand Theft Auto IV, jedenasta dla Romana Bellica.

Solucja Edytuj

Roman, przez swoje zamiłowanie do hazardu, wpakował się w kłopoty - został porwany przez Rosjan. Powiadamia nas o tym Mallorie- misja zaczyna się od rozmowy telefonicznej. Najpierw jedziemy do magazynu, gdzie przetrzymywany jest Roman. Zabieramy AK-47 i wchodzimy do środka. Niko automatycznie schowa się za murkiem, zza jego osłony zdejmujemy wszystkich na parterze. Po oczyszczeniu parteru, wychodzimy zza osłony i ściągamy jak najwięcej przeciwników z pierwszego piętra. Po drodze zabieramy apteczkę. Potem wychodzimy po schodach na piętro, gdzie kontynuujemy zabijanie Rosjan. Podczas walki, chowamy się za wszystkim (magazyn stwarza doskonałe warunki do walki), zabieramy kamizelki i apteczki. Na trzecim piętrze, możemy dać się zaskoczyć przez trzech gangsterów stojących na belce, i trochę wyżej, przez kolejnych dwóch stojących na dachu. Po wybiciu wszystkich gangsterów udajemy się do pokoju, gdzie przetrzymywany jest Roman. Zabijamy ostatniego gangstera, mającego kamizelkę i wchodzimy do pomieszczenia. Nagle sytuacja robi się nieciekawa - zza stołu wychyla się Roman, i porywacz trzymający pistolet przy jego głowie. Używając snajperki lub jakiejkolwiek innej broni, wchodzimy w tryb swobodnego namierzania i celujemy w porywacza. Nie zwlekamy ze strzałem, gdyż porywacz w każdej chwili może zabić Romana. Po zabiciu porywacza, wychodzimy za Romanem tylnym wyjściem i wsiadamy do podstawionego Bobcata. Na koniec odwozimy Romana do kryjówki w Bohan.

Po misji Edytuj

  • Roman wyśle Niko SMS, w którym ponownie podziękuje kuzynowi za ratunek oraz poinformuje, że porwał go „jakiś motocyklista”. W dodatku The Lost and Damned dowiadujemy się, że był to Johnny Klebitz, który porwał Romana, aby spłacić dług swojej przyjaciółki Ashley (poznajemy ją u Raya), która zadłużyła się u Dimitriego Rascalova.
  • Dimitri zadzwoni do Niko, by wyrazić swoje rozczarowanie, gdyż nie znalazł jego ciała wśród innych.
  • Po upływie paru godzin w grze zadzwoni Roman i poinformuje, że zdobył wystarczająco pieniędzy na zakup kryjówki w Algonquin, w której gracz będzie mógł zapisać grę. Powie również, że zakupił flotę nowych taksówek; od tego momentu po zamówieniu taksówki u Romana przyjedzie Cavalcade zamiast starego Esperanta.

Ciekawostki Edytuj

  • Ta misja przypomina misję Czekając na śmierć z Grand Theft Auto: Vice City, w której musimy uratować Lance'a z rąk ludzi Diaza. W obydwóch misjach musimy uratować uwięzionego przyjaciela, obydwie misje posiadają limit czasowy, a za wykonaną misję nie otrzymujemy zapłaty. Ponadto w obydwóch misjach musimy pokonać dużą grupę uzbrojonych przeciwników.
  • Jeśli w trakcie strzelaniny wyjdziemy z magazynu, misja automatycznie zostanie uznana za niezaliczoną.
  • Jest to jedna z niewielu misji, w której Niko stosuje specjalne odzywki w trakcie sterowania postacią takie jak: Mojemu kuzynowi nie spadnie włos z głowy!, Zapłacicie za swoje czyny!, Oddajcie mojego kuzyna, jasne?!, Za kogo wy się uważacie?!, Wyjdę stąd tylko z Romanem!, No dalej!, Spróbujcie sił! Spróbujcie!, Nikt nie wpierdala się w sprawy mojej rodziny!.. Owe odzywki są słyszane tylko w tej misji.
  • Podczas rozmowy z Niko Mallorie mówi, że jej przyjaciel widział Romana grającego w karty w Hunt Point. Mogła to być oryginalna nazwa Chase Point, która została zmieniona w trakcie tworzenia gry, jednak nie została całkowicie usunięta.
  • Cut-scenka, w której Niko wita się z Romanem po zabiciu porywacza jest skopiowana z misji Home Sweet Home w Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Hostile Negotiation Następna:
Elizabeta Torres (IV - HUD).gif Have a Heart
Trey Stewart (IV - HUD).gif Photo Shoot
Weekend at Florian's