Fandom

GTA Wiki

Home Sweet Home

6726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gwiazda (1).png
MISJA
Home Sweet Home
(pol. Nie ma jak w domu)
Home Sweet Home (10).jpg
Prezentacja nowego "apartamentu" Toniego
Gra Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Dla Vincenzo Cilli
Lokalizacja Saint Mark's w Portland, Liberty City
Cel odwiezienie Vincenza do jego domu
Nagroda $100,
Leone's suit dostępny w kryjówce
Wymagania brak
Odblokowuje Slacker
Niezaliczenie zniszczenie Kurumy,
śmierć Vincenza

Home Sweet Home – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Dostajemy ją od Vincenza Cilliego.

Solucja Edytuj

Po kilku latach ukrywania się, Toni Cipriani wraca do domu — do Liberty City. Został zmuszony do ucieczki, gdyż zabił ważnego człowieka na zlecenie dona swojej mafii — Salvatore Leone. Po przybyciu do willi Salvatore'a, ze zdziwieniem dowiaduje się on, że musi zaczynać od początku — myśli, że po tym, co zrobił dla rodziny, nie powinien pracować, aby powrócić na pozycję. Salvatore nie pozostawia mu jednak wyboru — zapoznaje go z capo rodziny - Vincenzem Cillim, który ma dać Toniemu mieszkanie i pracę. Obaj mężczyźni nie lubią się od początku. Po przerywniku filmowym, przejmujemy kontrolę nad bohaterem — musimy wsiąść do podstawionej czarnej Kurumy, a następnie pojechać do starego mieszkania Vincenza, które od tego czasu będzie naszym domem. Wjeżdżamy w żółty znacznik przed drzwiami, a po krótkiej rozmowie z Vincenzem wysiadamy z wozu i wchodzimy do mieszkania przez żółty znacznik. Tam, wchodzimy w ikonkę koszulki, aby zmienić swój strój na garnitur mafii Leone. Następnie, opuszczamy mieszkanie, wracamy do samochodu i odwozimy Vincenzo do jego mieszkania w Atlantic Quays. Vincenzo przypomni Toniemu, kto tu jest szefem, a także "zaprosi" go po odebranie kolejnego zlecenia.

Ciekawostki Edytuj

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Home Sweet Home Następna:
Vincenzo Cilli (LCS - HUD).gif Slacker

Więcej w Fandom

Losowa wiki