FANDOM

Holland Nights – misja w Grand Theft Auto IV, trzecia dla Francisa McReary.

Solucja Edytuj

Tym razem McReary chce, abyśmy sprzątnęli dla niego pewnego dilera o imieniu Clarence Little. Przebywa od na osiedlu w East Holland - jedziemy tam. Po rozmowie z Francisem chowamy się i ściągamy wszystkich ochroniarzy Clarence'a. Gdy nikt nie będzie już do nas strzelał, idziemy do czerwonego punktu na radarze i wychodzimy na schody znajdujące się jak najbliżej niego. Wychodzimy na samą górę, wybijamy resztę ochrony i idziemy po Clarence'a. Wychodzimy na schodki prowadzące na najwyższą dostępną kondygnację i podchodzimy do czerwonego punktu. Teraz staniemy przed wyborem - zabić Clarence'a lub pozostawić go przy życiu. Jeżeli zostawimy go w spokoju, później wystąpi jako jeden z przypadkowych pieszych. Po dokonaniu wyboru uciekamy z bloku - mamy 2. stopień poszukiwań.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz zrani Clarence'a przed zapędzeniem go na dach, ten zacznie uciekać. Wtedy gracz nie będzie mógł go oszczędzić. Jednak rozmowa telefoniczna po misji będzie taka, jakby gracz go oszczędził.
  • Jeżeli posiadamy snajperkę, możemy udać się po drabinie na samą górę żurawia, który znajduje się po przeciwnej stronie ulicy (trzeba zajść od tyłu budynku). Gdy już znajdziemy się na szczycie żurawia, celujemy snajperką w cel i eliminujemy go. Dzięki temu sposobowi nie goni nas policja po zabiciu Clarence'a.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Holland Nights Następna:
Francis McReary (IV - HUD) Final Interview Francis McReary (IV - HUD) Lure