Fandom

GTA Wiki

Hercules

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Hercules (TBGT - logo).png

Hercules – klub dla homoseksualistów w wspomniany w Grand Theft Auto IV i występujący w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony, który ulokowany jest przy Galveston Avenue w Westminster w Algonquin. Jego właścicielem jest Anthony Prince. W GTA IV można go odwiedzić z przyjacielem lub dziewczyną. W GTA TBGT rozgrywają się tu misje I luv L.C., Blog This!... oraz Not So Fast. Został założony przez Anthony'ego Prince'a w 1998 roku. Klub ten posiada własną stronę internetową – Herculeslibertycity.com. Klub jest opisany na stronie Libertycitynightlife.com.

Opis Edytuj

Klub podzielony jest na dwa pomieszczenia: szatnię i część główną. W szatni znajduje się wieszak na ubrania, wiszący telewizor oraz plakaty, na których można przeczytać informacje dotyczące zasad panujących w klubie. W części głównej znajdują się stoliki, bar, parkiet oraz scena. Przy barze stoi barman, u którego możemy zamówić sobie napoje alkoholowe. Za nim znajdują się pułki, na których stoją butelki z alkoholem oraz wisi telewizor. Na parkiecie można spotkać dużo tańczących mężczyzn, wśród których tańczy kobieta, z którą możemy zatańczyć. Po perfekcyjnym opanowaniu ruchów tanecznych na parkiecie odbędzie się grupowy taniec do piosenki Bus Stop. Na scenie znajduje się mikrofon oraz tańczą tam najlepsi tancerze. Jeden z nich może wyzwać nas na bitwę taneczną, która decyduje o tym, czy nasza partnerka będzie chciała z nami dalej tańczyć.

Znani pracownicy Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W klubie tym możemy usłyszeć muzykę ze stacji radiowej K109 The Studio.
  • Choć jest to klub dla homoseksualistów, można w nim spotkać heteroseksualne kobiety.

Więcej w Fandom

Losowa wiki