Wikia

GTA Wiki

Hercules

Dyskusja0
5438stron na
tej wiki
Hercules (TBGT - logo)

logo Herculesa

Hercules (TBGT)

wnętrze Herculesa

Hercules – klub gejowski w Westminster, Algonquin, Liberty City. Jest wspomniany w Grand Theft Auto IV, a tak naprawdę pojawia się w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony.

Opis Edytuj

Hercules jest jednym z wielu klubów, których właścicielem jest Anthony Prince, znanego jako "Gay Tony". Bernie Crane właśnie w tym klubie po raz pierwszy spotkał swojego aktualnego chłopaka Bryce'a Dawkins'a. Według Liberty Tree i Weazel News, klub został zamknięty wraz z Maisonette 9. W wiadomościach ujawniono, że bywalcy klubów handlowali narkotykami w szkołach.

W porównaniu do Bahama Mamas i Maisonette 9, Hercules jest o wiele mniejszy. Wnętrze składa się wyłącznie z przedpokoju, ciasnego pomieszczenia, które służy jako bar oraz parkietu. Gracz może pić za darmo w barze lub tańczyć na parkiecie. Przed klubem stoi ochroniarz o imieniu Troy.

Ciekawostki Edytuj

GTA IV

  • Jeśli gracz razem z Romanem opuszczą szybko klub ze striptizem, Roman będzie rozczarowany. Wtedy zapyta się Niko, czy spędza czas w Herculesie zamiast strip clubach.

The Ballad of Gay Tony

  • Klub gra muzykę z K109 The Studio.
  • Choć jest to klub gejowski, Luis może jeszcze zatańczyć z heteroseksualną kobietą.

Więcej od Wikii

Losowa wiki