Wikia

GTA Wiki

Have a Heart

Dyskusja0
5414stron na
tej wiki
MISJA
Have a Heart
(pol. Miej serce)
Have a Heart (6)
Niko odwozi zwłoki Manny'ego i kamerzysty do doktora
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Elizabeta Torres (IV - HUD) Elizabeta Torres
Lokalizacja dom Elizabety Torres w South Bohan, Bohan, Liberty City
Cel odwiezienie zwłok do doktora
Nagroda $3 000
Wymagania The Snow Storm
Odblokowuje Hostile Negotiation
Niezaliczenie zniszczenie samochodu w pobliżu domu Elizabety

Have a Heart – misja w Grand Theft Auto IV, czwarta i ostatnia dla Elizabety Torres.

Solucja Edytuj

Elizabeta staje się paranoikiem - myśli że każdy jest szczurem. Na swoje nieszczęście, do jej domu wchodzą Manny i jego kamerzysta z zamiarem nakręcenia materiału filmowego. Po chwili giną od strzałów w głowę. Elizabeta zna doktora w Dukes, który mógłby zrobić użytek ze zwłok. Wsiadamy do Voodoo na zewnątrz budynku i odwozimy zwłoki do doktora. Jeżeli będziemy obijać samochód, możemy bardzo utrudnić sobie misję - przyczepi się do nas policja.

Ciekawostki Edytuj

  • Ciało Jay'a Hamiltona daje oznaki życia - krzyczy, gdy gracz do niego strzela, rozgląda się, mruga, porusza dłonią i stopą. Co dziwne, ciało Manny'ego nie daje oznak życia.
  • Chociaż Elizabeta informuje nas, że lekarz, do którego mamy zawieźć zwłoki mieszka w Broker, naprawdę znajduje się on w Dukes.
  • Misję można wykonać na dwa sposoby, poprzez zawiezienie zwłok do lekarza lub poprzez drugi sposób "ratunkowy". Po odjechaniu kilku przecznic od domu Elizabety, można wysiąść z samochodu i rozwalić go, bądź wjechać nim do wody. Wadą tego sposobu jest to, że za takie pozbycie się zwłok pracodawczyni nie będzie chciała zapłacić. Jednakże jest to dobry sposób gdy nie radzisz sobie z glinami i nie masz już innego wyjścia.
  • Jeśli w trakcie podróży odpadnie nam bagażnik, zostanie on przywrócony w końcowej cut-scence.
  • W tej misji ostatni raz spotykamy Elizabetę, ponieważ później zostaje ona aresztowana za handel narkotykami.
  • W wersji beta, lekarz znajdował się na molo w okolicach Dukes Bay Bridge.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Have a Heart Następna:
Elizabeta Torres (IV - HUD) The Puerto Rican Connection Roman Bellic (IV - HUD) Hostile Negotiation

Więcej od Wikii

Losowa wiki