FANDOM

Have a Heart – misja w Grand Theft Auto IV, czwarta i ostatnia dla Elizabety Torres.

Solucja Edytuj

Elizabeta staje się paranoikiem - myśli że każdy jest szczurem. Na swoje nieszczęście, do jej domu wchodzą Manny i jego kamerzysta z zamiarem nakręcenia materiału filmowego. Po chwili giną od strzałów w głowę. Elizabeta zna doktora w Dukes, który mógłby zrobić użytek ze zwłok. Wsiadamy do Voodoo na zewnątrz budynku i odwozimy zwłoki do doktora. Jeżeli będziemy obijać samochód, możemy bardzo utrudnić sobie misję - otworzy się bagażnik i przyczepi się do nas policja.

Ciekawostki Edytuj

  • Misję można wykonać na dwa sposoby, poprzez zawiezienie zwłok do lekarza lub poprzez drugi sposób „ratunkowy”. Po odjechaniu kilku przecznic od domu Elizabety, można wysiąść z samochodu i rozwalić go, bądź wjechać nim do wody. Wadą tego sposobu jest to, że za takie pozbycie się zwłok nie dostaniemy nagrody za misję. Jednakże jest to dobry sposób jeśli gracz nie radzi sobie z glinami i nie ma już innego wyjścia.
  • Ciało Jaya Hamiltona daje oznaki życia - krzyczy, gdy gracz do niego strzela, rozgląda się, mruga, porusza dłonią i stopą. Jednak ciało Manny'ego nie daje żadnych oznak życia.
  • Chociaż Elizabeta informuje nas, że lekarz, do którego mamy zawieźć zwłoki mieszka w Broker, naprawdę znajduje się on w Dukes.
  • Jeśli w trakcie podróży odpadnie nam bagażnik, zostanie on przywrócony w końcowej cut-scence.
  • W tej misji ostatni raz spotykamy Elizabetę, ponieważ później zostaje ona aresztowana za handel narkotykami.
  • W wersji beta, lekarz znajdował się na molo w okolicach Dukes Bay Bridge.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Have a Heart Następna:
Elizabeta Torres (IV - HUD) The Puerto Rican Connection Roman Bellic (IV - HUD) Hostile Negotiation