Wikia

GTA Wiki

Harwood

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
Harwood (III - 1)
Harwood - widok ze wschodniej części dzielnicy

Harwood – dzielnica, położona w północno-zachodniej części Portland w Liberty City. Jest to dzielnica najbardziej wysunięta na północny zachód dzielnica Portland, graniczy z Wzgórzami Hepburn i Saint Mark's od południa, a od wschodu z Plażą Portland.

Tereny Harwood, tak jak tereny Callahan Point, można rozpoznać po ich niezagospodarowaniu - w Harwood znajduje się tylko kilka mniej ważnych biznesów, reszta dzielnicy jest pusta.

W dzielnicy znajdują się tylko małe przedsiębiorstwa (stacja paliw, salon samochodowy, firma taksówkarska, siedziba Head Radio itd.), miejsca związane z przemysłem (wysypisko śmieci) i miejsca pożytku publicznego (remiza strażacka). Ciekawym miejscem, znajdującym się w Harwood jest opuszczona stacja kolejowa, (znajdująca się we wschodniej części dzielnicy). Na jej terenie można znaleźć kilka starych wagonów; ze stacji wychodzi tunel, przebiegający pod Saint Mark's, a kończący się w Portland Harbor.

Harwood jest także jednym z najważniejszych dzielnic, jeśli chodzi o transport w mieście - w GTA III, znajduje się tam wjazd do Tunelu Porter, w GTA: Liberty City Stories - przystań promów. Ciekawostką jest to, że Tommy Vercetti, protagonista Grand Theft Auto: Vice City, pochodzi z tej dzielnicy.

Biznesy Edytuj

1998 i 2001 Edytuj

2000 Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki