Fandom

GTA Wiki

Harold Joseph

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POSTAĆ
Harold Joseph
Długas (V).png
Występuje w
GTA V
Aka Długas
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 2013 r. w Los Santos (tylko w wypadku zakończenia Trzecie wyjście)
Dom Chamberlain Hills, Los Santos
Narodowość Amerykanin
Rodzina nieznane dziecko
Związki Ballas, Franklin Clinton, Lamar Davis, Demarcus Bradley, Rodziny z Chamberlain Hills
Głos Hassan Johnson

Harold „Długas” Joseph – postać występująca w Grand Theft Auto V, jeden z antagonistów gry.

Opis Edytuj

Długas to były członek gangu Rodzin z Chamberlain Hills. Przyjaźni się z Lamarem. W trakcie fabuły wychodzi z więzienia, co nie cieszy Franklina, jednego z protagonistów gry, który nie pała do niego sympatią.

Długas, Lamar i Franklin planowali interesy z D, członkiem gangu Ballas. Po tym jak zorientowali się, że to zasadzka, Długas zastrzelił D, co zmusiło trójkę mężczyzn do ucieczki z budynku pełnego członków gangu Ballas, a następnie także przed policją.

Podczas misji Lamar w opałach, Długas zdradza Lamara i przechodzi na stronę Ballas. Na pomoc Lamarowi przybyli jednak Franklin, Michael i Trevor, dzięki czemu przeżył on strzelaninę w tartaku.

Pod koniec gry, w przypadku wyboru zakończenia Trzecie wyjście, Michael zabija Długasa.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta Długas nie nosił czapki.
  • Spośród antagonistów GTA V Długas pojawia się najrzadziej (podobnie jak Wei Cheng).
  • Długas prawdopodobnie jest nawiązaniem do Lance'a Wilsona (znanego przede wszystkim jako Ryder), występującego w Grand Theft Auto: San Andreas. Obaj zdradzają swój gang i przechodzą na stronę Ballas, a także noszą barwy byłego gangu. Obydwaj także giną z ręki protagonisty (Ryder za zdradę Grove Street, a Długas także za zdradę rodzin).

Więcej w Fandom

Losowa wiki