FANDOM

MISJA
Haracz
(ang. The Pick-Up)
Haracz (3)
Claude zabiera teczkę z pieniędzmi od pralni
Gra Grand Theft Auto III
Dla Toni Cipriani (III - HUD) Toni Cipriani
Lokalizacja Momma's Restaurante w Saint Mark's,
Portland, Liberty City
Cel zawiezienie pieniędzy do Toniego
Nagroda $10 000
Wymagania Zabierz brudy do pralni
Odblokowuje Salvatore zwołuje naradę
Niezaliczenie brak

Haracz – druga misja w Grand Theft Auto III, jaką dostajemy od Toniego Ciprianiego.

Solucja Edytuj

Tym razem zlecenie Toniego przekazane jest Claude'owi listownie - dowiaduje się on z niego, że pralnia, którą straszyliśmy w poprzedniej misji, zgodziła się na zapłacenie haraczu.

Pieniądze zostawione są w teczce za pralnią Mr. Wong's Laundrette w Chinatown. Jednak zanim zabierzemy teczkę, zdobywamy jakiś samochód, wjeżdżamy nim do alejki i ustawiamy przodem w kierunku północnym. Dopiero wtedy zabieramy teczkę. Gdy to zrobimy, zostaniemy zaatakowani przez sześciu członków Triady - pięciu poruszających się pieszo i jednego w ciężarówce Triady. Uciekamy do naszego samochodu i rozjeżdżamy wszystkich po kolei, ostatniego wywabiamy z samochodu (poprzez zatrzymanie się tuż przy nim) i także rozjeżdżamy. Dopiero wtedy odwozimy pieniądze Toniemu.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas czytania listu, Michael Madsen (podkładający głos Toniemu) popełnia błąd - nazwisko „Cipriani” wypowiada jak „kipriani”, zamiast poprawnie – „czipriani”.
  • Po tej misji Triady będą wrogo nastawione do Claude'a.
  • Jeśli gracz wykonał wcześniej misję Próba ognia, nastawienie Triad do Claude'a będzie jeszcze neutralne, lecz po jej ukończeniu sytuacja powróci do normy.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Haracz Następna:
Toni Cipriani (III - HUD) Zabierz brudy do pralni Toni Cipriani (III - HUD) Salvatore zwołuje naradę

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki