FANDOM

Happy Gas Smash! – jedna z siedmiu misji dla Yakuzy w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Gang Loonych jest winien Yakuzie pieniądze za towar. Musimy je odebrać. Przedstawiciele gangu czekają pod miejskim uniwersytetem – jedziemy tam i włączamy klakson. Wcześniej ich nie zabijamy.

Loony jednak nie będą wcale przyjaźni, zaatakują nas (mają koktajle Mołotowa). Dopiero teraz rozjeżdżamy ich wszystkich, zanim zdążą uszkodzić nasz samochód. Teraz czas na odpłatę – najpierw musimy znaleźć lodziarkę (lub w polskiej wersji gry Auto "Coca Cola").

Gdy będziemy już za sterami tego pojazdu, zabieramy go do warsztatu pirotechnicznego i zakładamy mu bombę. Zaminowany samochód odstawiamy pod zbiornik gazu rozweselającego na terenie gangu Loonych, odpalamy bombę i uciekamy z pojazdu.

Ciekawostki Edytuj

  • Pojazdy, z których wysiadają członkowie gangu Yakuza są niemożliwe do ukradnięcia.
  • W wersji na Gameboya Color żaden z gangsterów nie używa koktajli Mołotowa i dodatkowo jeden z nich w ogóle się nie rusza.
    • Również w tej wersji może wystąpić błąd, który polega na tym, że od zakończeniu się strzelaniny aż do ponownego załadowania gry będzie słychać strzały.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GrandTheftAutoWikiPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

EN Wykonanie: GrandTheftAutoWikiPL GBC
Poczekaj, aż strona się załaduje.