FANDOM

Hang Ten – misja w Grand Theft Auto V, szósta dla Trevora Philipsa.

SolucjaEdytuj

Gdy Trevor wchodzi do kryjówki i spotyka Floyda. Słyszymy w oddali głos Debry, która wróciła do domu. Trevor wchodzi do mieszkania i spotyka wystraszoną Debrę. Po krótkiej awanturze kobieta wyciąga pistolet i chce zabić Trevora. W tym momencie cut-scenka się urywa. Następnie widzimy protagonistę, gdy wychodzi z domu. Jest cały w krwi. Na dole spotyka Wade'a, który chce iść do swojego kuzyna, jednak Trevor mu to odradza. Jadą razem do klubu ze striptizem. Gdy tam dotrzemy Trev i Wade wejdą do Vanilla Unicorn. Po tej misji będziemy mogli tam zapisywać grę.

CiekawostkiEdytuj

  • Trevor po wyjściu z domu Floyda, będzie cały w krwi. Co może świadczyć jednoznacznie o tym, że zmasakrował Floyda i Debrę, a nawet (ze względu na to iż Trevor jest kanibalem) mógł ich zjeść. Jeżeli jednak zamiast jechać od razu z Wade'em do klubu, wrócimy do domu, zobaczymy, że dom jest czysty, a szyba która od zewnątrz jest podziurawiona i zakrwawiona – od wewnątrz jest cała.
  • Po tej misji, na masce samochodu Trevora – Bodhi – będzie pan Marmoladka, czyli miś Floyda.
100% • Czas 100% (2) Ukończ w czasie 4 minut.