Fandom

GTA Wiki

Haitańczycy

7003strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
GANG
Haitańczycy
Haitańczycy (VC).jpg
W grach
GTA Vice City
Lider nieznany
Lokalizacja Małe Haiti
Typ gang uliczny
Wrogowie Kubańczycy,
Gang Vercettiego,
Gang Diaza
Sojusznicy Niedoszli Gangsterzy
Kolory niebieski, fioletowy
Pojazdy Voodoo
Bronie pistolety
Biznes produkcja narkotyków
Członkowie Ciocia Poulet

Haitańczycy – gang uliczny, występujący w Grand Theft Auto: Vice City. Terenem gangu jest dzielnica Małe Haiti w Vice City, podczas gry mamy styczność z dwoma jego nieznanymi szefami. Ważną osobą w gangu jest także ciocia Poulet, pełniąca rolę znachorki.

Gang pojawił się w mieście między rokiem 1984 a 1986, zajmując miejsce wyeliminowanego podczas akcji Grand Theft Auto: Vice City Stories gangu Cholos. Podobnie jak w przypadku tego gangu, wrogiem Haitańczyków są Kubańczycy.

W 1986 roku, w walce z Haitańczykom zaczyna pomagać Kubańczykom Tommy Vercetti. Aby ich osłabić, znachorka Haitańczyków - ciocia Poulet odurza Tommy'ego herbatką i kadzidłami i sprawia, że ten zaczyna działać przeciwko gangowi z Kuby. Po trwającej dość długo wojnie, Tommy na zlecenie Kubańczyków wysadza w powietrze haitańską fabrykę narkotyków w Małym Haiti. Kończy to wojnę oraz kontakty Tommy'ego z Haitańczykami.

Haitańczycy ubierają się w koszulki z napisem RELAX, bądź podkoszulki z nadrukiem. Części ich garderoby są koloru niebieskiego, białego bądź fioletowego. Wszyscy członkowie gangu, których możemy spotkać na ulicach noszą okulary przeciwsłoneczne. Istnieje możliwość, że jest to nawiązanie do autentycznego haitańskiego gangu Tonton Macoute, który został podniesiony do rangi policji politycznej, na mocy prawa nadanego im przez ichniejszego dyktatora Françoisa Duvaliera (rządził Haiti w latach pięćdziesiątych, sześćdziesiątych i kawałek siedemdziesiątych). Nieodłącznym elementem odzieży "funkcjonariuszy" Tonton Macoute były takie właśnie okulary, które uniemożliwiały zidentyfikowanie w którą stronę osoba ta kieruje wzrok.

Gang jest początkowo neutralny wobec Tommy'ego, jednak po wysadzeniu przez niego fabryki narkotykowej Haitańczyków zaczynają atakować Tommy'ego, gdy tylko go zobaczą.

Haitańczycy (VC - 2).jpg

Tag Haitańczyków na ich terenie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki