Wikia

GTA Wiki

HPV1000

Dyskusja0
5328stron na
tej wiki
POJAZD
HPV1000
HPV1000 (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Typ motocykl policyjny
Przypomina policyjna wersja Kawasaki KZ1000
Tuning brak
Zobacz VCPD WinterGreen,
Wayfarer

HPV1000 – motocykl policyjny występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest wzorowany na policyjnej wersji Kawasaki KZ1000. Bardzo podobny do Wayfarera. Porusza się we wszystkich trzech miastach stanu San Andreas, a także w misjach Prowincjonalny bank i Policyjne koła. Jak każdy pojazd policyjny może zostać użyty w misji stróża prawa. Jego odpowiednikiem w Grand Theft Auto: Vice City Stories jest VCPD WinterGreen.

Jest szybki i zwrotny, co przy minimalnej zdolności jazdy na motocyklu może się skończyć upadkiem. Jest dobrym wyborem do wykonania misji policyjnej, gdyż gracz może strzelać również przed siebie. Chociaż syrena motocykla jest ignorowana przez pojazdy cywilne, jego wielkość pozwala mu manewrować między większymi pojazdami.

HPV1000 rusza w pościg za graczem po uzyskaniu pierwszego i drugiego stopnia poszukiwań razem z innymi pojazdami policyjnymi. Warto pamiętać, że policjant poruszający się na motocyklu może i będzie strzelał do samochodu uciekającego gracza ze swojego pistoletu, co może bardzo skutecznie utrudnić ucieczkę przed policją.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa HPV może być odniesieniem do wirusa brodawczaka ludzkiego (Human Papilloma Virus, w skrócie HPV).

Więcej od Wikii

Losowa wiki