FANDOM

Grove Street (SA).jpg

Grove Street

Grove Street – osiedle zajmujące większość dzielnicy Ganton. Jest główną siedzibą Rodzin z Grove Street. Wzorowana jest na Spruce Street w Compton, choć nazwę prawdopodobnie zawdzięcza Grape Street.

Historia Edytuj

Na Grove Street mieszkało kilku ważnych członków gangu, w tym przywódcy Sean Johnson oraz Carl Johnson. W 1987 roku dochodzi do zabójstwa Briana Johnsona, najmłodszego brata CJ-a. Po tym wydarzeniu CJ wyjeżdża z Grove do Liberty City. W 1992 dochodzi do zabójstwa matki rodzeństwa, Beverly Johnson metodą drive-by. Zaraz po tym Sweet dzwoni do CJ-a z wiadomością o tym co się stało. Po powrocie CJ-a okazuje się, że gang zaczyna upadać. Ballas oraz Los Santos Vagos zaczynają podbijać Los Santos. Pod skrzyżowaniem na Mulholland okazuje się, że Melvin Harris i Lance Wilson zdradzili gang i byli zamieszani w zabójstwo Beverly. Potem dochodzi do strzelaniny i Sweet zostaje ranny i przetransportowany do szpitala więziennego. CJ zostaje również zatrzymany i wywieziony do Angel Pine przez funkcjonariuszy C.R.A.S.H.. Po tych wydarzeniach Rodziny z Grove Street całkowicie znikają z mapy, a na Grove często pojawiają się członkowie Ballas. Po wypuszczeniu Sweeta, CJ i Sweet odbijają Grove Street, a także inne terytoria. Tutaj w ostatniej misji umiera Frank Tenpenny, wypadając z mostu w Wozie strażackim.

Znani mieszkańcy Edytuj

Domy Edytuj

Bronie Edytuj

Ponadto po zamalowaniu 100 tagów, w Domu Johnsonów pojawiają się dodatkowe bronie:

Pojazdy Edytuj

  • BMX – zaparkowany przy jednym z domów.
  • Greenwood – zaparkowany przed domem Sweeta.
  • Picador – zaparkowany przed domem Rydera.

Po przejściu gry na 100%, na Grove pojawiają się dwa pojazdy:

  • Hydra – na dachu domu Sweeta.
  • Rhino – pod mostem przebiegającym nad Grove.

Do zebrania Edytuj

Inne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • O dziwo, jeżeli udamy się na osiedle ze stopniem poszukiwań, radiowozy ścigające nas wjadą na teren osiedla dopiero po jakimś czasie. Możliwe, że jest to związane ze stacjonującym tam gangiem, jednak jest to pewnie tylko zwykły bug.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki