Fandom

GTA Wiki

Grove Street (uniwersum 3D)

6812stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Grove Street (SA).jpg

Grove Street

Grove Street – ulica zajmująca większość dzielnicy Ganton. Jest główną siedzibą Rodzin z Grove Street. Wzorowana jest na Spruce Street w Compton.

Historia Edytuj

Na Grove Street mieszkało kilku ważnych członków gangu, w tym przywódcy Sean Johnson oraz Carl Johnson. W 1987 roku dochodzi do zabójstwa Briana Johnsona, najmłodszego brata CJ-a. Po tym wydarzeniu CJ wyjeżdża z Grove do Liberty City. W 1992 dochodzi do zabójstwa matki rodzeństwa, Beverly Johnson metodą drive-by. Zaraz po tym Sweet dzwoni do CJ-a z wiadomością o tym co się stało. Po powrocie CJ-a okazuje się, że gang zaczyna upadać. Ballas oraz Los Santos Vagos zaczynają podbijać Los Santos. Pod skrzyżowaniem na Mulholland okazuje się, że Melvin Harris i Lance Wilson zdradzili gang i byli zamieszani w zabójstwo Beverly. Potem dochodzi do strzelaniny i Sweet zostaje ranny i przetransportowany do szpitala więziennego. CJ zostaje również zatrzymany i wywieziony do Angel Pine przez funkcjonariuszy C.R.A.S.H.. Po tych wydarzeniach Rodziny z Grove Street całkowicie znikają z mapy, a na Grove często pojawiają się członkowie Ballas. Po wypuszczeniu Sweeta, CJ i Sweet odbijają Grove Street, a także inne terytoria. Tutaj w ostatniej misji umiera Frank Tenpenny, wypadając z mostu w Wozie strażackim.

Znani mieszkańcy Edytuj

Domy Edytuj

Bronie Edytuj

Ponadto po zamalowaniu 100 tagów, w Domu Johnsonów pojawiają się dodatkowe bronie:

Pojazdy Edytuj

  • BMX - zaparkowany przy jednym z domów.
  • Greenwood - zaparkowany przed domem Sweeta.
  • Picador - zaparkowany przed domem Rydera.

Po przejściu gry na 100%, na Grove pojawiają się dwa pojazdy:

  • Hydra - na dachu domu Sweeta.
  • Rhino - pod mostem przebiegającym nad Grove.

Do zebrania Edytuj

Inne Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki