Fandom

GTA Wiki

Greenwood

6970stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POJAZD
Greenwood
Greenwood (VC).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
Typ czterodrzwiowy sedan, pojazd gangu
Przypomina Dodge Diplomat
Tuning TransFender
Błąd skryptu

Greenwood – czterodrzwiowy sedan występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Występuje w wielu kolorach, w Vice City Stories występuje zwykle w kolorze niebiesko-szarym z białym dachem. Jest wzorowany na Dodge'u Diplomat. Osłona chłodnicy, dach i światła są podobne do Chryslera Fifth Avenue.

Prędkość maksymalna i przyspieszenie Greenwooda są dość dobre, prowadzenie jest lepsze od innych pojazdów występujących razem z Greenwoodem w biednych dzielnicach. Jest dość solidny i wytrzymały; nadaje się do strzelanin. W GTA San Andreas jest używany przez Rodziny z Grove Street (uniwersum 3D).

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta GTA San Andreas Greenwood miał posiadać felgi identyczne do tych, które ma np. Premier[1].
  • W misji Jednoczenie Rodzin występuje Greenwood w kolorze różowym. Koloru takiego nie można uzyskać w Pay 'n' Sprayu, ani nie można go napotkać jeżdżącego po ulicy, jednak można taki uzyskać w TransFender.
  • W GTA San Andreas zniszczone tylne drzwi, zmieniają wygląd na te z wersji beta.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Przed domem Sweeta; ten pojazd zawsze ma rejestrację "GROVE4L" (polskie rozwinięcie tego skrótu to "Na zawsze Grove"). Co ciekawe, po uszkodzeniu tyłu tego Greenwooda rejestracja zmienia się.
  • Dość często pojawia się na wiejskich obszarach stanu San Andreas.
  • Rzadko, ale pojawia się w San Fierro (głównie na wjeździe do miasta i w okolicy lotniska).

Galeria Edytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki