Fandom

GTA Wiki

Grand Theft Auto: London, 1961

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

GRA
Grand Theft Auto: London, 1961
L1961 (logo).png
Producent Rockstar North
Wydawca Rockstar Games
Platformy PC
Data wydania 1 lipca 1999
Kategorie wiekowe BBFC: 18
ESRB: M
Dystrybucja pobranie z internetu

Grand Theft Auto: London, 1961 (Mission Pack #2) – dodatek do dodatku Grand Theft Auto: London, 1969, wydanym na platformę PC dnia 1 lipca 1999 roku[1].

Tak jak London, 1969, dodatek ten używa silnika gry Grand Theft Auto. Akcja dodatku dzieje się osiem lat przed wydarzeniami z London, 1969, w 1961 roku w Londynie. Dodatek dodaje do gry 7 nowych misji, 22 nowe pojazdy, a także nową mapę używaną w multi-playerze - Manchester. London, 1961 jest chronologicznie najwcześniejszą grą.

Pierwsze informacje o dodatku pojawiły się nagle, dnia 3 czerwca 1999 roku. Rockstar zapowiedział wtedy, że przy okazji aktualizacji strony, poświęconej swojej najnowszej produkcji – Grand Theft Auto 2, wyda właśnie ten dodatek. Jego zakres został określony od razu – miał dodawać kilka misji, pojazdów oraz rozwałek, które z różnych powodów nie pojawiły się w dodatku London, 1969.

Kilka kolejnych informacji, związanych z dodatkiem, pojawiło się wraz z wywiadem z Danem Houserem, który ukazał się tydzień po ogłoszeniu dodatku – 10 czerwca. W większości, Houser powtórzył zapowiedź; wymienił jednak jedną z funkcji, która nie dostała się do wersji finalnej – deskorolkę. Miała ona pozwolić na szybsze poruszanie się graczowi.

Sam dodatek, zgodnie z zapowiedzią, ukazał się 1 lipca 1999 roku – w dwa miesiące po premierze GTA: London, 1969.

London, 1961 jest dostępny tylko na platformę PC, a od wydania może być pobrany nieodpłatnie ze strony Rockstara. Paczka zajmuje 7 MB, i wymaga do działania dodatku London, 1969 (który z kolei wymaga oryginalnej gry Grand Theft Auto). Dodatek nie działa z wersją Grand Theft Auto: The Classics Collection, tak samo, jak z trylogią GTA sprzedawaną w Polsce na jednej płycie DVD (zawierającą pierwsze 3 części i dodatek London 1969 do pierwszego Grand Theft Auto). Działa on tylko z oryginalnym Grand Theft Auto: London, 1969.

Linki zewnętrzne Edytuj

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki