Wikia

GTA Wiki

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

6499stron na
tej wiki
Dyskusja0
GRA
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
CW (boxart).png
Producent Rockstar North
Rockstar Leeds
Wydawca Rockstar Games
Platformy Nintendo DS, PSP, iOS, 3DS, PS Vita, Android
Data wydania Nintendo DS
Stany Zjednoczone 17 marca 2009
Europa 20 marca 2009
PSP
Stany Zjednoczone 20 października 2009
Europa 23 października 2009
iPhone
App Store 18 stycznia 2010
wersja HD 9 września 2010
Android
Stany Zjednoczone 18 grudnia 2014
Europa 18 grudnia 2014
Kategorie wiekowe ESRB: M
BBFC: 18
PEGI: 18+
USK: 16+
Dystrybucja kartridż (DS), UMD (PSP)
Czas akcji 2009
Protagonista Huang Lee
Lokalizacja Liberty City

Grand Theft Auto: Chinatown Wars (GTA: CW) – gra Rockstar Games wydana na platformę Nintendo DS 17 marca 2009 roku w Ameryce i 20 marca 2009 w Europie, a także na innych kontynentach. Wydana została również na konsolę Playstation Portable (PSP) 20 października 2009 w Ameryce Pn. oraz 23 października na starym kontynencie. Gra została również wydana na iPada, iPhona oraz iPoda Touch. 18 grudnia 2014 doczekała się także premiery na smartfony i tablety z systemem Android.

Akcja gry jest ponownie osadzona w Liberty City znanym z Grand Theft Auto IV. Różni się ono jedynie brakiem Alderney (z powodu ograniczeń konsolowych).

Misje Edytuj

Misje, przez wzgląd na specyfikę konsoli Nintendo DS, są krótkie, zaś sama rozgrywka ukierunkowana jest bardziej w stronę rozgrywki arcade'owej niż w stronę realizmu, jak to ma miejsce w ostatnich "dużych" grach z serii GTA. Po ukończeniu zadania jest możliwe jego powtórzenie lub przejście do zadania kolejnego.

Postacie Edytuj

GTA: Chinatown Wars skupia się na postaci Huanga Lee i jego pobycie w tytułowej dzielnicy Liberty City. Z pozostałych postaci należy wymienić, Wu "Kenny'ego" Lee, Hsina Jaominga, Chana Jaominga, Zhou Minga, Wade'a Hestona, Rudy'ego D'Avanzo i Lestera Leroca[1].

Przypisy

Więcej od Wikii

Losowa wiki