FANDOM

Grand Theft Auto! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Schemat tej misji stanowi kopię Operation Z! z Residential - tam musieliśmy ukraść 4 samochody. Tutaj jest mniej więcej tak samo.

Pierwszy cel to Jefferson, znajdujący się w Krishna Krushers. Jest chroniony przez kilku członków Krishny, których rozjeżdżamy. Kradzionego Jeffersona odwozimy do garażu w Power Core.

Kolejnym celem jest rosyjski Bulwark (oznaczony dużą, różową strzałką), jeżdżący po terenie rosyjskiej mafii. Aby go ukraść, zajeżdżamy mu drogę. Ważne jest to, aby rozjechać kierowcę zaraz po kradzieży - aby nas ścigać, będzie nawet kradł inne samochody. Musimy też uważać na jego uzbrojenie, jakim jest karabin UZI. Tak jak pierwszy wóz, odwozimy go do Power Core.

Trzecim celem jest Rumbler, znajdujący się na Mad Island (wersja na PC). Jedyna kładka, prowadząca do owych doków zaczyna się właśnie na Mad Island (tylko wersja na PC) - jedziemy więc tam, zatrzymujemy się w miejscu oznaczonym przez strzałkę, wysiadamy z wozu i wchodzimy na kładkę. Na drodze do pojazdu nie będą stali strażnicy, będziemy jednak atakowani przez wszystkich członków tegoż gangu, mających broń (zwłaszcza maszynową) - zabijamy więc ich, gdy tylko znajdą się w zasięgu naszego strzału. Gdy dotrzemy do samochodu, wsiadamy do niego i po rampie (na północnym zachodzie) uciekamy z wyspy. Uważamy, aby nie wylądować na jakimś innym pojeździe. Rumblera odstawiamy do garażu w Power Core.

Ostatnim celem w tej misji jest Cop Car, stojący na lawecie na posterunku policji. Aby ukraść go razem z lawetą, należy najpierw ukraść Truck Cab'a - robimy to, jedziemy na posterunek policji, podpinamy lawetę i jedziemy pod dźwig w Escobar. Ten ściągnie pojazd na ziemię - wsiadamy do niego i odstawiamy go do garażu w niedaleko położonym Power Core - tak jak w przypadku 3 wcześniejszych wozów.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.