Wikia

GTA Wiki

Grand Theft Aero

Dyskusja0
5414stron na
tej wiki
MISJA
Grand Theft Aero
(ang. Grand Theft Aero)
Grand Theft Aero (11)
Claude spotyka się ze swymi wrogami z Kartelu
Gra Grand Theft Auto III
Dla Donald Love (III - HUD) Donald Love
Lokalizacja budynek Love Media w Bedford Point,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel odzyskanie pakunku z samolotu
Nagroda $50 000,
Dodo dostępne w hangarze,
kilka Stingerów Gangu Yakuza dostępnych na placu budowy
Wymagania Kropla w oceanie
Odblokowuje Konwojent,
Przynęta
Niezaliczenie zniszczenie Dodo,
przedwczesne zniszczenie Panlantica

Grand Theft Aero – czwarta misja w Grand Theft Auto III, którą zleca nam Donald Love.

Solucja Edytuj

Okazuje się, że paczki, które zbieraliśmy w ostatniej misji, były jedynie przynętą - prawdziwy cel cały czas znajdował się w samolocie. Władze lotniska zaczęły go rozbierać na części, dopóki Love "nie rzucił na szalę całego swojego autorytetu". Naszym zadaniem w tej misji będzie odzyskanie pakunku i odwiezienie go do Love'a.

Samolot znajduje się obecnie w hangarze na lotnisku międzynarodowym Francis w Shoreside Vale. Jedziemy tam, używając mostu, rozwalamy blokadę i podjeżdżamy do hangaru. Na miejscu okazuje się, że Kolumbijczycy uprzedzili nas i zabili wszystkich, pracujących przy rozbiórce. Pozostawili po sobie czterech ludzi (z M16 i AK 47). Zdejmujemy ich z daleka, używając karabinu snajperskiego i wsiadamy do samolotu. Paczka zniknęła, gra proponuje nam podejście do jednego z vanów, stojących na zewnątrz. Mają one na bokach logo firmy budowlanej Panlantic, posiadającej swój plac budowy w Fort Staunton. Jedziemy tam (lub lecimy), rozbijamy barierę i zatrzymujemy się przy krążowniku Kartelu. Na miejscu znajduje się dziesięciu członków Kartelu, chroniących przed nami windy za pomocą obrzynów, M16 oraz AK 47. Zdejmujemy ich z odległości za pomocą karabinu snajperskiego (w tym celu cofamy się pod ogrodzenie, tam jest wyżej) lub po kolei wycinamy ich za pomocą M16, uprzednio rozglądając się we wszystkich kierunkach. Po zabiciu wszystkich, kierujemy się do windy.

Claude'owi udaje się zaskoczyć Miguela i Catalinę, przebywających na terenie budynku z pakunkiem. Podczas gdy Miguel spokojnie oddaje paczkę Claude'owi, Catalina nie jest tak pokojowa, strzela Miguelowi w plecy i ucieka. Po chwili do budynku przybywa Asuka Kasen i po oskarżeniu Miguela o zabicie jej brata, zaczyna go torturować. Po otrzymaniu od Asuki propozycji pracy, Claude zabiera paczkę i zjeżdża na dół. Po zakończeniu przerywnika, wystarczy odwieźć paczkę do budynku Love Media.

Ciekawostki Edytuj

  • Scenka z udziałem Cataliny i Miguela na placu budowy na Wyspie Staunton jest najdłuższą w grze, jeśli pominąć sceny rozpoczynające i kończące grę (przed misją Wolność w Liberty i po Wymianie). Trwa ona minutę i 28 sekund.
  • Jeżeli pojedziemy za vanem, to podczas wyświetlenia napisu Witamy w Shoreside Vale furgonetka się zbuguje i utknie w miejscu, a jeśli podejdziemy za blisko to zada nam obrażenia. Jeżeli droga się podniesie, van i tak pozostanie na miejscu (przeniknie przez drogę) oraz nie spadnie do wody.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Przypisy

  1. Błąd tłumaczy, Catalina jest kobietą i powinna powiedzieć "widziałam".
  2. Błąd tłumaczy, Asuka jest kobietą i powinna powiedzieć "potrzebowała".
Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Grand Theft Aero Następna:
Donald Love (III - HUD) Kropla w oceanie Donald Love (III - HUD) Konwojent
Asuka Kasen (III - HUD) Przynęta

Więcej od Wikii

Losowa wiki