FANDOM

Granat – broń miotana występująca w każdej grze z serii Grand Theft Auto, począwszy od Grand Theft Auto 2. Pojazd lub człowiek, który znajdzie się w polu rażenia, zostaje zniszczony lub raniony. Granaty są idealnym środkiem na przeciwników chowających się za murkami. Jednak, jeśli wyrzucimy go niepoprawnie, wyląduje on blisko gracza, i jeśli nie uciekniemy, wybucha przy nas, raniąc nas lub zabijając.

W Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V, możemy rzucić granat pod swoje nogi. Jeśli nie uciekniemy, wybucha, zabijając nas na miejscu. Możemy także wyrzucać je przez okno pojazdu. Możliwe jest także odpalenie granatu, lecz niewyrzucenie go. W GTA: Chinatown Wars, określamy gdzie ma być wyrzucony granat, używając ekranu dotykowego.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto 2

  • Koło stacji metra w dzielnicy Morton.

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

  • Dostępne do kupienia w Ammu-Nation w Downtown i w Vice Point za $360 (po ukończeniu Phil's Shooting Range kosztuje $240).
  • Ocean Beach - za szpitalem, przy drzewie i kilku krzakach, obok lądowiska dla helikopterów.
  • Małe Haiti - obok jednego z baraków.

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

  • Colony Island - w ruinach starego szpitala.
  • Można je kupić w Ammu-Nation za $300.

Grand Theft Auto V

  • Do kupienia w Ammu-Nation za $150.

Grand Theft Auto Online

  • Do kupienia w Ammu-Nation od 15 rangi.

Ciekawostki Edytuj

  • Według statystyk w GTA III jeden granat waży 1 kilogram, co jest nierealne, gdyż granat M61 (granat, na którym wzorowany jest ten z gry) waży zaledwie 450 gramów. Możliwe, że jest to żart ze strony twórców.
    • Realniej wygląda za to zasięg rzutu tym granatem, gdyż wynosi on według statystyk 0,02 mili (ok. 32 metry).

Galeria Edytuj

Granat w różnych grach serii Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj