Wikia

GTA Wiki

Gran'pa We Love You!

Dyskusja0
5375stron na
tej wiki
MISJA
Gran'pa We Love You!
PS: Race 'n' Kidnap
Gran'pa We Love You! (10)
Claude zabiera Gran'pę - cel badań spod The Ol' Banjo
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Scientists (GTA2 - HUD) Scientists
Lokalizacja żółta budka u dołu w Scientist Research Center,
Residential, Anywhere City
Cel dostarczenie Gran'py do centrum badań Scientists
Nagroda $50 000
Wymagania respekt +3 dla gangu Scientists
Niezaliczenie upływ czasu (4:00),
zniszczenie Pickupa Dirka,
śmierć Dirka,
śmierć Gran'py

Gran'pa We Love You! – jedna z siedmiu misji dla Scientists w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Jeden z profesorów, pracujących w Scientist Research Center, chciałby poeksperymentować na jednym z Rednecków - do tego celu wybrał niejakiego Gran'pę. Jednak aby go porwać, będziemy potrzebowali Pickupa jego wnuka, Dirka. Organizuje on zawody, których zwycięzca go otrzyma - jedziemy więc na miejsce startu, do Mobile RV Parku. Cel zawodów jest prosty - po mieście biega trzech członków gangu Loonies, naszym zadaniem będzie ich rozjechać za pomocą jednego z pojazdów. Do wyboru mamy Panto, Furore GT oraz Hachurę; najlepszy do tego zadania będzie pojazd środkowy. Gdy dokonamy wyboru i wsiądziemy do pojazdu, włączy się limit czasowy (4:00), w którym będziemy musieli rozjechać wszystkie trzy cele i wrócić na miejsce startu. Uważamy na pojazd - nie możemy z niego wysiąść. Wytropienie Loonych jest proste, pierwsi dwaj biegają po chodnikach, trzeci jest na placu otoczonym budynkami (wjazd od północy). Po rozjechaniu Loonych wracamy do Mobile RV Parku - Pickup Dirka będzie już na nas czekał. Wsiadamy do niego, jedziemy pod The Ol' Banjo i włączamy klakson. Gran'pa pozna jego dźwięk i wsiądzie do naszego pojazdu. Ostatnią częścią zadania będzie odwiezienie Gran'py do Scientist Research Center; robiąc to, uważamy na ścigjących nas Rednecków.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki