Gliniarnia

Gliniarnia
(ang. Cop Land)
Gliniarnia (10).jpg
Wybuch kafejki
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Tommy Vercetti (VC - HUD).gif Tommy Vercetti
Lokalizacja willa Vercettiego na Wyspie Starfish, Vice City
Cel zniszczenie Tarbrush Café
Nagroda $10 000,
mundur policji w komisariacie policji w Washington Beach,
willa Vercettiego przynosi dochód $5 000 dziennie
Wymagania Awantura w barze
Odblokowuje W obronie własności
Niezaliczenie śmierć Lance'a

Gliniarnia – trzecia misja w Grand Theft Auto: Vice City, wykonywana dla samego Tommy'ego Vercettiego.

Solucja Edytuj

Mike chciał wysadzić Tarbrush Café, jednak przez zepsutą bombę, nie udało mu się to. Naszym zadaniem będzie dokończenie tego dzieła. Zadanie jednak nie jest banalne - po większej części Vice Point poruszają się wyłącznie policjanci, a samej kafejki pilnują nawet żołnierze z M4. Musimy więc przebrać się za policjanta, pojechać do North Point i wysadzić bombę.

Po skończonej cut-scence jedziemy do zaznaczonego garażu w Vice Point. Aby zwabić do niego dwóch policjantów musimy zdobyć co najmniej 1. stopień złej sławy (aczkolwiek zadanie najlepiej wykonać przy 2. poziomie). Drzwi do garażu nie mogą być zablokowane, czyli nie może być przy nich żaden samochód. Gdy coś będzie blokowało wjazd do garażu i uniemożliwi jego zamknięcie, gra poinformuje o tym. Należy wtedy przestawić pojazd (lub go zniszczyć). Gdy dwóch gliniarzy wejdzie do garażu, zobaczymy scenkę, w czasie której Lance i Tommy "wypożyczą" sobie ich stroje.

Następnie udajemy się do pobliskiego radiowozu (jak na screenie 6.) i jedziemy do centrum North Point. Udajemy się do znacznika. Uczyniwszy to mamy 5 sekund na ucieczkę z kafejki. Tarbrush Café przechodzi do historii. Uzyskujemy 5. poziom złej sławy. Musimy czym prędzej uciekać do willi Vercettiego. Zanim to zrobimy, zdobywamy cywilny wóz i przemalowujemy go w Pay 'n' Spray. Po wejściu na znacznik misja zostaje zaliczona.

Porady Edytuj

  • Jeśli masz problem z wykonaniem misji, zamiast radiowozu możesz pojechać na komisariat policji w Vice Point i skorzystać z Enforcera zaparkowanego przed nim (o ile będzie otwarty; jest dużo stabilniejszy od radiowozu) lub użyć innego dowolnego pojazdu, który można przemalować w Pay 'n' Spray.

Ciekawostki Edytuj

  • Po tej misji, nie będzie możliwe zdobycie katany, ulokowanej w tymże sklepie.
  • W czasie cut-scenki, Mike mimo że wypowiada parę linijek tekstu, nie porusza ustami.
  • Gdy Lance i Tommy udają się w drogę do samochodu, Mike podąża za nimi, lecz nie uczestniczy w misji. Być może pierwotne zamierzenia były inne.
  • Po wysadzeniu kawiarenki policjanci z karabinami, którzy jej strzegli, będą strzelać do policjantów ścigających gracza.

Poprzednia: Gliniarnia Następna:
Tommy Vercetti (VC - HUD).gif Awantura w barze Drukarnia (VC - HUD).gif W obronie własności