FANDOM

Glendale – czterodrzwiowy sedan występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City StoriesGrand Theft Auto V. Jego przód jest wzorowany na Buicku Special, reszta na Dodge'u Polara. Zwykle jest dwukolorowy, w San Andreas występują warianty kolorowe.

Parametry Glendale'a są średnie, ma średnią prędkość maksymalną, przyspieszenie i prowadzenie. Glendale jest ciężki, trudno wyjeżdża się nim na wzniesienia.

Oprócz tego, w GTA Vice City i San Andreas występuje Bloodring Banger - pojazd używany do walk na stadionach, wzorowany na Glendale'u. W San Andreas występuje także glenshit – zniszczony wariant Glendale'a, posiadający także inne koła. Nie da się go naprawić - w plikach jest to zupełnie inny pojazd.

W Grand Theft Auto V pojazd został dodany w dodatku "Nie jestem hipsterem". Uzyskał całkowicie nowy design na basie Mercedesa W108. Tylne światła z przypominają także BMW E3. Pojazd ma dobre osiągi, radząc sobie przeciwko innym sedanom w wyścigach, bardzo słabo jednak wytrzymuje rozbicia.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj