Wikia

GTA Wiki

Giorgio Forelli

6262strony na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Giorgio Forelli
? (M - p).svg
Występuje w
GTA Vice City
GTA Vice City Stories
Płeć Mężczyzna
Rodzina Mike Forelli (brat),
Sonny Forelli (brat),
Franco Forelli (brat),
Marco Forelli (brat)
Związki Forelli Family, Barry Mickelthwaite, Ken Rosenberg

Giorgio Forelli – epizodyczna postać wspomniana w Grand Theft Auto: Vice City Stories i w Grand Theft Auto: Vice City.

Jest to jeden z braci Forellich. W 1984 roku pożyczył Barry'emu Mickelthwaite trzy miliony dolarów. Barry nie oddał mu długów, więc Giorgio wysłał do Vice City mafiosów z rodziny, aby zabili Phila Collinsa i odzyskali dług. Victor Vance odciągnął zabójców od Phila i Barry'ego. Prawdopodobnie Barry później spłacił dług Giorgio. W 1986 roku Giorgio Forelli jest oskarżony o oszustwa. Prawdopodobnie Ken Rosenberg jest prawnikiem Giorgio. Później sprawa przeciw Giorgio jest umorzona.

Prawdopodobnie zginął w 1986 roku w willi Vercettiego na Wyspie Starfish w Vice City.

Ciekawostki Edytuj

  • W misji Uważaj na swoich przyjaciół podczas pierwszej cutscenki Sonny'emu towarzyszy pewien mężczyzna. Być może jest to Giorgio Forelli.
  • Giorgio często jest mylony ze swoim bratem Marco Forellim. Świadczy chociaż to o tym, że niektórzy fani GTA San Andreas spekulują, że w misji Bar Saint Mark nie zginął Marco lecz Giorgio. W sam San Andreas, nigdy nie jest wypowiadane imię zabitego Forelliego. Jednakowoż Giorgio zginął o wiele wcześniej.
  • Giorgio jest jedynym z braci Forelli, który wystąpił w dwóch grach z serii GTA.

Więcej od Wikii

Losowa wiki