Wikia

GTA Wiki

Ghost Town

Dyskusja0
5080stron na
tej wiki
Ghost Town (1)
Widok na Ghost Town z lotu ptaka

Ghost Town (pol. miasto duchów) – ukryty obszar w Grand Theft Auto III. Mieści się ono za górami w Shoreside Vale. Dostać się tam można przy użyciu awionetki Dodo,albo przy użyciu moda z pomocą mostu. Ghost Town jest w większości zwykłymi teksturami, przez które można przeniknąć. W tym miejscu toczy się akcja napadu na bank z wprowadzenia do gry.

Wygląd Edytuj

Ghost Town (2)
Wygląd Ghost Town

Ghost Town jest małym fragmentem miasta: mieści się w nim ulica, kilka budynków oraz samochodów. Pojazdy te (Konwojowóz, Esperanto oraz Mr Wongs) są jedynie teksturami - nie można do nich wsiąść, ani nie można ich zniszczyć. Jako miasto posiada więcej szczegółów, aniżeli samo Liberty City - kontenery znajdujące się za bankiem, kartony oraz śmieci porozrzucane po ziemi, są mocniej skoncentrowane wokół poszczególnych miejsc, bardziej niż w normalnym LC. Budynki posiadają klimatyzatory, podobnież jak w rzeczywistym Liberty City. Chodniki są puste, pominąwszy światła uliczne i znaki parkowania. Najbardziej charakterystycznym obiektem w tym miejscu jest główna siedziba Bank of Liberty.

BiznesyEdytuj

Nazwa Zdjęcie
Birthday Suit Birthday Suit (III - 2)
Broons Broons (III - 2)
Deli & Pizza Deli & Pizza (III - 2)
Fresh Mozzarella & Pasta Fresh Mozzarella & Pasta (III - 2)
Goodfellas Trattoria Goodfellas Trattoria (III - 2)
Joe's Pizza Joe's Pizza (III - 2)
Magazine Shop Magazine Shop (III - 2)
Pink Pussy Cat Boutique Pink Pussy Cat Boutique (III - 2)
Trattoria Spaghetto Trattoria Spaghetto (III - 2)
Video Video Video Video (III - 2)

CiekawostkiEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki