Wikia

GTA Wiki

Ghost

6211stron na
tej wiki
Dyskusja0
POJAZD
Ghost
GHOST missing[1]
Ghost (III).jpg
Czarny Ghost w wersji na PC
Występuje w
GTA III
GTA Liberty City Stories
Typ specjalna łódź
Zobacz Predator

Disambig.svg Ten artykuł opisuje łódź Ghost. Może chodziło Ci o samochód V8 Ghost?

Ghost lub GHOST missing[1] – niebieski (bądź czarny, zależne od wersji gry) Predator bez radia i karabinków występujący w Grand Theft Auto III i w Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

W GTA III występuje tylko i wyłącznie w misji Na ryby. Zadaniem Claude'a jest zabicie kierującego tą łodzią. Istnieje możliwość podprowadzenia tej łodzi; gdy uszkodzimy tę łódź w określonym poziomie, jej kierujący będzie płynął w kierunku brzegu. Tam – po jego zabiciu – można wsiąść do niej, zepchnąć ją na wodę i pływać.

W GTA LCS łódź znajduje się tylko w plikach gry i można ją przywołać za pomocą modów lub Cheat Device. Można nią pływać. Łódź jest mocno zbugowana. Można dostrzec niewielkie braki w teksturach. W grze na PSP występuje w dwóch wariantach - czarnym i czerwonym. Z kolei na PS2 jest koloru niebieskiego. Prawdopodobnie miała zostać dodana jako zwykła łódź, lecz projekt został porzucony. To tłumaczy jej niedopracowanie.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji gry na PlayStation 2 nazwa tej łodzi to GHOST Missing. Powodem wyświetlania się nazwy tej łodzi w taki, a nie inny sposób uzasadniony jest tym, że w pliku językowym (american.gxt) nie istnieje odpowiednie miejsce z nazwą tej łodzi. Gra więc wyświetliła tylko nazwę tekstury (GHOST) oraz słowo missing (z ang. brakujący, zaginiony)[2]. W wersji PC i Xbox w pliku językowym znajduje się już odpowiedni wiersz z nazwą łodzi[3], toteż jest ona używana przez grę i w czasie rozgrywki wyświetla się nazwa Ghost.
  • W wersji na PlayStation 2 łódź ta jest niebieska, zaś w wersjach na PC i Xbox jest ona czarna.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Patrz: ciekawostki
  2. Podobna sytuacja dzieje się, gdy usuniemy dowolną linijkę z pliku językowego używaną przez grę. W czasie rozgrywki nie wyświetli nam się odpowiednia nazwa, tylko nazwa tekstury (lub inna nazwa użyta w plikach gry) wraz z wyrazem missing
  3. american.gxt > GHOST > Ghost

Więcej od Wikii

Losowa wiki