Fandom

GTA Wiki

Get Lost

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Get Lost
(pol. Spadówa)
Get Lost (34).jpg
Konfrontacja z Billym
Gra Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Dla Thomas Stubbs III (TLaD - HUD).gif Thomas Stubbs III
Lokalizacja Klub Lostów w Acter,
Alderney
Cel Zabicie Billy'ego Greya, powrót do kryjówki
Wymagania Was it Worth it?
Niezaliczenie śmierć Terry'ego lub Claya

Get Lost – misja w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Trzecia i ostatnia dla Thomasa Stubbsa, a zarazem ostatnia w dodatku The Lost and Damned.

Solucja Edytuj

Przed misją dzwoni do nas Thomas Stubbs III i mówi że chce się spotkać z nami w Klubie Lostów. Po rozmowie z nim jedziemy pod więzienie, po czym dzwonimy do Terry'ego aby przyjechał vanem z bronią. Po całkowitym 'darmowym' wyposażeniu idziemy pod bramę i niszczymy ją. Po wejściu na teren więzienia eliminujemy po kolei policjantów aż dojdziemy do dziedzińca. Tam chowamy się za murkiem i zabijamy agentów NOoSE. Po zabiciu kilkunastu agentów nadleci Annihilator ze wsparciem od NOOSE, po czym zabijamy wszystkich i idziemy pod kaplicę - tam będzie Billy. Zabijamy go, po czym wsiadamy na motor i jedziemy wraz z Terrym i Clayem pod kryjówkę, którą razem spalają. Po powrocie misja zakończy się powodzeniem.

Popełnione morderstwa Edytuj

  • Billy Grey - zabity za chęć wystawienia swojego gangu władzom.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna misja w grze, w trakcie której Jim Fitzgerald nie żyje. Podczas tej misji Johnny wspomina Jima i wyznaje, że bardzo chciałby, by Jim zobaczył śmierć Billy'ego.
  • Jest to też jedyna misja w grze, w której Billy występuje, nie będąc pracodawcą.
  • Mimo iż w dodatku TLaD po tej misji żywi pozostają Johnny, Terry, Clay i Angus, jeśli przy pomocy kodów wejdziemy do spalonego klubu, zastaniemy tam grupę Lostów. Tak samo, jeżeli w GTA IV przejdziemy wszystkie misje chronologiczne do fabuły TLaD (Shadow do Weekend at Florian's) w okolicach klubu będą się krecić członkowie The Lost Brotherhood.
  • Mimo, że w cutscence Stubbs mówi, że może mu przysłać swoje wsparcie, jeśli spróbujemy zadzwonić do niego po pomoc, przez całą misję będzie włączona jego automatyczna sekretarka.

Galeria Edytuj

Get Lost - przez GTA Series Videos Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Poprzednia: Get Lost Następna:
Ray Boccino (TLaD - HUD).gif Was it Worth it? brak

Więcej w Fandom

Losowa wiki