Wikia

GTA Wiki

Gerald McReary

Dyskusja0
5402strony na
tej wiki
POSTAĆ
Gerald McReary
Gerald McReary (IV)
Występuje w
GTA IV
Aka Gerry
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1973 w Dukes, Liberty City
Dom Meadows Park, Dukes, Liberty City
Narodowość Amerykanin
Rodzina Maureen McReary (matka)
pan McReary (ojciec)
Patrick McReary (brat)
Francis McReary (brat)
Derrick McReary (brat)
Kate McReary (siostra)
Związki McReary Mob, Pegorino Family, Niko Bellic
Głos PJ Sosko

Gerald "Gerry" McReary (ur. 1973) - postać występująca w Grand Theft Auto IV.

Podczas pierwszego spotkania z Niko, jest mocno pijany. Uwłacza swoim braciom i przyjacielowi rodziny Michaelowi. Po chwili, ostrzega Niko, aby nie krzywdził jego rodziny - w przeciwnym razie to on zostanie skrzywdzony.

Później, Gerry dzwoni do Niko z propozycją pracy. Jego planem jest doprowadzenie do konfliktu między Albańczykami a rodziną Ancelotti dla Jimmy'ego Pegorino. Przed pogrzebem jednego z braci McReary (Derricka lub Francisa) dowiadujemy się, że Gerry trafił do więzienia. Jego pierwszym zleceniem, otrzymywanym przez Niko w więzieniu, jest porwanie Gracie Ancelotti - córki szefa rodziny Ancelotti. Dalsze misje dla niego skupiają się na wymianie Gracie na diamenty. Nawet Patrick wierzy, że Gerry zostanie wypuszczony z więzienia - ciążyło na nim jednak zbyt wiele dowodów. Podczas ostatniego spotkania z Niko, żegna się z nim - wie, że spędzi w więzieniu długi czas.

Ciekawostki Edytuj

  • Gerald jest jedynym z braci McReary, który nie wystąpił nigdy w grze - wystąpił jedynie w cut-scenkach.
  • Wraz z Maureen jest jedyną osobą, która żałuje śmierci Francisa (tylko w przypadku zabicia Francisa).
  • Jako jedyny z braci McReary nie posiada artworku.
  • Już jako młodzieniec siedział w więzieniu dla nieletnich.
  • Patrick powiedział, że Gerald woli chłopaków podczas misji Three Leaf Clover. W takim razie Gerald jest biseksualny.
  • Gerald miał 3 żony.
  • W jednej z rozmów z Packie, zdradza nam on, iż Gerry był molestowany przez swojego ojca.
  • Podczas spotkań z Gerrym w więzieniu zawsze pilnuje go ten sam strażnik.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki