Wikia

GTA Wiki

Gerald

6298stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Gerald
Gerald (O).jpg
Występuje w
GTA Online
Aka G
Płeć Mężczyzna
Dom Apartament Geralda
Narodowość Amerykanin
Związki Rodziny z Chamberlain Hills, Lamar Davis, protagonista GTA Online
Pojazdy Zielone Faction
Biznes handel narkotykami
Głos Douglas Powell Ward

Gerald – postać występująca w Grand Theft Auto Online. Specjalizuje się w misjach kradzieży narkotyków dilerom i gangom takim jak Vagos czy The Lost Brotherhood. Gracz poznaje Geralda poprzez Lamara, który jest jego znajomym, lecz ma z nim kiepskie relacje. Diler zleca nam różne zadania związane z transakcją narkotyków lub ich kradzieżą.

Mimo kluczowej roli w GTA Online, Gerald nie pojawia się w Grand Theft Auto V. Związane jest to z zakończeniem interesów z Rodzinami, a także z zerwaniem znajomości z Lamarem.

Ciekawostki Edytuj

  • Gerald jest bardzo podobny do Big Smoke'a z Grand Theft Auto: San Andreas i nie wykluczone jest, że to na nim producenci GTA Online się wzorowali.
  • Mieszkanie Geralda jest udekorowane napisami No Drug deals i No Weapons, na przekór jego specjalizacji. Jest to prawdopodobnie Easter egg.
  • Posiada własne auto, zielone Faction. Można się o tym dowiedzieć w misji Chodzi o G. Przed aktualizacją wprowadzającą Lowridery do Grand Theft Auto Online, Gerald prawdopodobnie nie posiadał żadnego pojazdu.
  • Prawdopodobnie w starej generacji gry (Xbox 360 i PS3) lub we wcześniejszych wersjach GTA Online Gerald nie nosił kapelusza.
  • Tak jak Big Smoke, Gerald również zakończył interes z Rodzinami, jednak w przeciwieństwie do niego, losy Geralda są praktycznie nieznane (nie wiadomo, czy faktycznie mógł zdradzić gang, jednak jest to mało prawdopodobne).

Więcej od Wikii

Losowa wiki